„Europa“: pernai labiausiai augo drabužių ir avalynės pardavimai

Praėjusiais metais bendrą prekybos centro „Europa“ apyvartą labiausiai augino drabužių ir avalynės sektoriai, palyginti su 2014 m. išaugę kone penktadaliu. Vartotojų srautas išliko stabilus, o bendra prekybos centro apyvarta augo beveik dešimtadaliu. Pasak prekybos centro vadovybės, augimą lėmė tinkamai pasirinkta strategija ir prekybos centro atnaujinimas.

Bendra 2015 m. „Europos“ apyvarta išaugo 9 procentais.<br>V.Balkūno nuotr.
Bendra 2015 m. „Europos“ apyvarta išaugo 9 procentais.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 7, 2016, 1:47 PM, atnaujinta Jun 2, 2017, 11:30 AM

„Nuo pat prekybos centro įkūrimo laikomės strategijos savo pirkėjams siūlyti išskirtinius, pasaulyje gerai žinomus prekių ženklus. Šiemet atnaujinome ketvirtadalį prekybos ploto, prie asortimento prisidėjo dar keletas pasaulinių prekių ženklų – rezultatai rodo, kad tokia strategija pasiteisina“, – teigė PC „Europa“ vadovė Rasa Vileikytė.

Bendra 2015 m. „Europos“ apyvarta išaugo 9 procentais. Daugiausiai prie to prisidėjo drabužių ir avalynės sektoriai, kuriuose buvo fiksuojamas atitinkamai 19 proc. ir 17 proc. apyvartos augimas. Puikius prekybos centro rezultatus lėmė ir naujų paslaugų, tokių kaip sporto klubas „Lemon Gym“, atsiradimas.

„Įdomu tai, kad drabužių ir avalynės sektoriuose pirkėjų srautas išlieka daugmaž stabilus, bet apyvarta čia augo labiausiai. Tai rodo, jog mūsų klientų pajamos ir pirkinių krepšelis auga. Džiugu, kad sporto klubas į prekybos centrą atvedė naujų lankytojų – jo klientų skaičius metų pabaigoje buvo penktadaliu didesnis nei planavome“, – pažymėjo R. Vileikytė.

Pasak prekybos centro vadovės, apyvartos augimą lėmė ir asortimento kaita. 2015 m. atnaujinta beveik 25 proc. prekybos centro patalpų, t. y. daugiau nei 4000 kv. m. „Pavasarį atidaryta didesnė, atnaujinta „Maxima XX“ parduotuvė, prekybos centro lankytojams siūlanti dar patrauklesnį asortimentą.

2015 m. PC „Europa“ duris atvėrė ir didžiausia „Mohito“ parduotuvė Vilniuje, atnaujintos „Danijos“ ir „Happeak“ parduotuvės. Reikšmingiausia metų pabaigos naujiena – spalį duris atvėrusi pirmoji Lietuvoje žymaus amerikiečių dizainerio Michael Kors parduotuvė, atidaryta tiesiogiai bendradarbiaujant su dizainerio atstovais JAV“, – prekybos centro naujienas vardija R. Vileikytė.

PC „Europa“ 2016 m. planuose – tolimesnė asortimento plėtra bei restoranų zonos atnaujinimas. Jau pavasarį duris atvers italų kompanijos „TWIN-SET“ parduotuvė, o rudenį „Europa“ lankytojus pakvies į du naujus restoranus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.