Milijardierių dangus, išdabintas „Swarovski“ kristalais

„Bloomberg“ aiškinosi, kaip skraido Azijos milijonieriai ir milijardieriai savo verslo klasės lėktuvuose.

Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Lėktuvų savininkai prašo papuošti salono lubas „Swarovski“ kristalais, kad jie savo švytėjimu primintų žvaigždes.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Lėktuvų savininkai prašo papuošti salono lubas „Swarovski“ kristalais, kad jie savo švytėjimu primintų žvaigždes.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 8, 2016, 10:03 PM, atnaujinta Jun 2, 2017, 7:34 AM

Verslo klasės lėktuvų paklausa auga neįtikėtinais tempais: per artimiausią dešimtmetį į regioną bus pristatyta daugiau kaip 1500 tokių lėktuvų, iš jų net 875 – į Kiniją.

Turtingi Azijos pirkėjai nori gauti ne tik privatų paskutinio modelio lėktuvą, bet ir atitinkamus priedus, kurie demonstruotų šeimininko finansinę padėtį: „ Burberry“ baldų apmušalus, „Chanel“ antklodes ir užtiesalus, „Hermes“ indus, „Bang & Olufsen“ muzikinius centrus, „Swarovski“ kristalus ant salono lubų ir visa tai turi būti įrengta pagal Feng Shui.

Verslo klasės lėktuvų gamintojų negali nedžiuginti artimiausių dešimties metų pardavimų prognozės.

„Bombardier“ kompanijos duomenimis, kuriuos skelbia agentūra „Bloomberg“, nuo 2015 iki 2024 metų pasaulyje bus parduota apie 9 tūkst. tokių gamintojų, kaip „Gulfstream Aerospace“, „Airbus Group“, „Boeing“ ir to paties „Bombardier“ verslo klasės lėktuvų. Tai atneš apie 267 mlrd. dolerių pajamų.

Azija pagal tokių lėktuvų paklausą – antroji po Šiaurės Amerikos rinka. Ten bus pristatyta 1540 arba 17 proc visų verslo klasės lėktuvų. Iš jų 875 nusipirks kinai.

Šias prognozes iliustruoja duomenys, kurie yra „UBS“ ir „PwC“ parengtame „Billionaires 2015“ tyrime.

Jis skelbia, kad artimiausią dešimtmetį milijardierių skaičiaus augimas Azijoje paskatins turtingų Azijos klientų aktyvų verslo klasės lėktuvų pirkimą, todėl brangių privačių lėktuvų parkas ,tarkime, Kinijoje išaugs dvigubai.

O jau kitąmet daugiau kaip 15 proc. pasaulio brangių lėktuvų parko valdys turtingi Azijos gyventojai.

„Bloomberg“ agentūra cituoja „Singapore Technologies Aerospace“ viceprezidentą Eng Chi Kyatą, kurio žodžiais „Azijos rinka bus tiesiog galinga“. Šalia kompanijų ir ir vyriausybių verslo klasės lėktuvus aktyviai perka pavieniai verslininkai.

„Privatiems Kinijos verslininkams nekyla jokių problemų, kad jie negalėtų nusipirkti sau lėktuvo ir išleisti tam daug pinigų“, – kalbėjo ponas Eng Chi Kyatas. Nepaisant to, kad toks lėktuvas gali kainuoti daugiau kaip 70 mln. dolerių.

Tačiau turtingų Azijos verslininkų nusiteikimas leisti pinigus brangiems lėktuvams nesibaigia vien šiais pirkiniais. Toliau kaip tik ir prasideda pats įdomumas. Kaip pastebi „Bloomberg“, kiekvienas brangaus lėktuvo savininkas Azijoje stengiasi paversti jį kažkuo nepakartojamu: lėktuvo interjeras turi liudyti apie finansinę lėktuvo šeimininko galią, demonstruoti jo skonį ir interesus. Todėl tik įsigiję naują lėktuvą, jo savininkai iš karto imasi visiškos salono vidaus pertvarkos ir tam kai kuriais atvejais gali išleisti net iki 1 mln. dolerių.

Kaip agentūrai „Blomberg“ sakė konsultacinės kompanijos „Design Q“ generalinis direktorius Howardas Guy, Azijos klientai labai vertina išskirtinius, retus ir garsių prekės ženklų daiktus. Todėl jų lėktuvuose neretai atsiranda „Burberry“ baldų apmušalai, „Bang & Olufsen“ muzikinės sistemos, „Chanel“ antklodės, „Hermes“ indai ir aksesuarai, „Fendi“, „Versace“, „Giorgio Armani“ daiktai, rankų darbo gaminiai.

Honkongo konsultacinės kompanijos „JetSolution Aviation Group“ prezidentas Jacky Wu papasakojo apie vieną klientą, kuris sumokėjo 1,3 mln. dolerių už jo lėktuvo „Gulfstream G550“ tokią išorės ir vidaus apdailą, kad jis atrodytų kaip raudonai juodas „Ferrari“ automobilis tik todėl, kad tai jo mylimos žmonos automobilis.

Tačiau ir tai ne riba. Kažkas užsako praustuvą iš aukso arba bent paauksuotas rankenėles ir dekoratyvinius baldų elementus, arba prašo papuošti salono lubas „Swarovski“ kristalais, kad jie savo švytėjimu primintų žvaigždes.

Tarp mėgstamiausių Azijos klientų užsakymų yra stereo muzikos ir karaokės įranga, o taip pat staliukas, skirtas žaisti mahjongą. Iš aišku, visas išplanavimas, įrengimai ir apdaila turi būti patikrinti ir patvirtinti Feng shui specialistų, kad niekas negriautų harmonijos.

„Azijos-Ramiojo vandenyno regionas – didžiausia rinka artimiausiems 20-čiai metų , – „Bloomberg“ teigė „ Airbus Corporate Jets“ rinkodaros direktorius . – Kokią reikšmę milijardieriams turi prabanga? Jie turi daug pinigų, tačiau neturi laiko. Ir privatus lėktuvas – tai būdas išspręsti šią problemą.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.