Beveik porą valandų neveikė SEB interneto bankas

SEB internetinė bankininkystė išbando klientų kantrybę. Šiuo metu neįmanoma prisijungti prie elektroninės bankininkystės.

Šiuo metu neįmanoma prisijungti prie elektroninės bankininkystės.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Šiuo metu neįmanoma prisijungti prie elektroninės bankininkystės.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-03-15 12:22, atnaujinta 2017-06-01 16:28

SEB atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė teigia, kad kilo laikini sutrikimai, kurių priežastys dar neaiškios.

„Atsiprašome klientų už nepatogumus. Tikimės, kad artimiausiu metu interneto bankas veiks kaip įprasta“, – sakė I.Dauguvietytė-Daskevičienė.

Internetinės bankininkystės veikla sutriko šiandien po pietų, bet mokėjimo kortelės veikia.

Kitų komercinių bankų internetinė bankininkystė veikia be trikdžių.

Po pusantros valandos pradėjo veikti 

Po pusantros valandos internetinė bankininkystė pradėjo veikti. Pasak SEB atstovės, gedimo priežastys – techninės.

I.Dauguvietytė-Daskevičienė sakė, kad dalis klientų pastebėjo sutrikimus, tačiau pasistengta kuo greičiau viską sutvarkyti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.