Prekybininkai skaičiuoja pirkėjų boikoto poveikį: nuostolių bus?

Tridienė akcija, kuria žmonės raginami neiti į prekybos centrus, įsibėgėjo. Trečiadienis – antroji boikoto diena. Didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų, kurie daugiausia prekiauja maistu, atstovai suskaičiavo pirmosios dienos prekybos rezultatus.

Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Trečiadienis – antroji boikoto diena.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Aida Murauskaitė

2016-05-11 11:07, atnaujinta 2017-05-25 23:35

„Antradienį iš tikrųjų pirkėjų sulaukėme 8 proc. mažiau nei prieš savaitę, tačiau noriu pasakyti, kad pirmadienį mūsų tinkle apsipirko daugiau pirkėjų nei prieš savaitę.

Toks pirkėjų skaičiaus svyravimas nėra mums neįprastas ir gali svyruoti dėl įvairių priežasčių – prasto ar gero oro, „Eurovizijos“ konkurso, krepšinio čempionato, konkurentų veiksmų. Tad mes stebime situaciją, kaip ir kasdien sekame rinką ir ieškome galimybių pasiūlyti mūsų pirkėjams prekių už patrauklią kainą. Realiau situaciją bus galima įvertinti suvedus savaitės rezultatus“, – sakė „Rimi“ tinklo atstovė Giedrė Bielskytė.

Pirkėjų protesto akcijos, kuria raginama tris dienas nepirkti prekybos centruose, poveikį pajuto ir „Iki“.

„Vakar mes sulaukėme 2 procentais mažiau pirkėjų nei praėjusį antradienį. Organizuota akcija labiau paveikė didmiesčių didžiąsias parduotuves, tuo tarpu mažesniuose miesteliuose poveikis buvo menkesnis.

Tuo tarpu „Express“ parduotuvės, kurios yra skirtos greitam apsipirkimui, vakar sulaukė didesnio pirkėjų srauto.  Matome, kad dalis pirkėjų pakeitė savo elgseną, rinkosi mažesnes parduotuves ir pirko tik būtiniausius produktus, dėl to ir fiksavome keliais procentais sumažėjusį vidutinį pirkinių krepšelį“, – kalbėjo „Iki“ atstovė Berta Čaikauskaitė.

Kaip sakė „Norfos“ atstovas Darius Ryliškis, tikslių duomenų apie pirkėjų sumažėjimą ar padidėjimą tinklas neturi.

„Kiekvienas asmuo turi teisę dalyvauti akcijose, eiti ar neiti ten, kur jis nori...

Prekių kainos (ir drauge antkainiai) yra nuolat kintantis dydis (yra prekių, kurias pardavinėti nuostolinga, lentynose jos tik dėl asortimento įvairovės), kurį lemia įvairūs faktoriai: konkurencija, derlius, sezoniškumas, tiekėjų veiksmai, kuro kainos ir t.t.

„Norfa“ prekybos tinklas visada pasižymėjo žemomis kainomis ir siekia pasiūlyti pirkėjams optimalų prekės kokybės ir kainos santykį. Kainodaroje „Norfa“ visuomet buvo pavyzdžiu ir siekiamybe konkurentams. „Norfos mažmena“ ir šiais metais siūlo patrauklias kainas pirkėjams, ypač gausių akcijų „praktiškomis valandomis“ metu“, – kalbėjo D.Ryliškis.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.