Britų turistai šantažuoja restoranus ir viešbučius dėl nuolaidų

Britų turistai prisipažino, kad yra grasinę viešbučių bei restoranų darbuotojams blogais atsiliepimais apie šias įstaigas, jeigu jos nesuteiks jiems nuolaidos ar papildomos priemokos, praneša „The Daily Express“.

Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Eltos inf.

Jul 9, 2016, 9:02 AM, atnaujinta May 19, 2017, 10:55 AM

Tokią šantažo taktiką yra naudoję 23 proc. apklausos, kurią atliko turizmo agentūra „Sunshine“, dalyvių. Per 25 proc. respondentų prisipažino, kad dėl nuolaidų ar priemokų iš įvairių įstaigų poilsį šiose įtaigose nepagrįstai išgirdavo arba meluodavo – pavyzdžiui, sukurpdavo melagingą istoriją apie rastą plauką restorane užsakytame patiekale, taip tikėdamiesi gauti nuolaidą arba nemokamą patiekalą už neva sudarytą nepatogumą.

Be to, 8 proc. respondentų prisipažino, kad bent kartą yra apgavę restoranų ar viešbučių darbuotojus, tvirtindami, esą būtent tomis dienomis švenčiantys gimtadienį ar vestuvių metines. Taip turistai tikėdavosi, kad jiems bus sumažinta kaina ar suteikta kokia kita lengvata.

Taip pat paaiškėjo, kad pusei apklaustųjų pavyko apgaule pasiekti norimų tikslų.

Atostogoms skirtame tyrime dalyvavo 2,5 tūkst. Jungtinės Karalystės gyventojų, vyresnių nei 18 metų.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.