Pinigai: kiek jų išleidžiame pramogaudami?

Tamsūs rudens vakarai ir šąlantis oras verčia lietuvius perskirstyti savo laisvalaikio išlaidas – šaltuoju metų laiku 70,6 proc. jų linkę išleisti iki 50 eurų savaitės pramogoms, kai vasarą trečdalis apklaustųjų tam skiria dvigubai didesnę sumą.

Tamsūs rudens vakarai ir šąlantis oras verčia lietuvius perskirstyti savo laisvalaikio išlaidas – šaltuoju metų laiku 70,6 proc. jų linkę išleisti iki 50 eurų savaitės pramogoms.<br>M.Patašiaus nuotr.
Tamsūs rudens vakarai ir šąlantis oras verčia lietuvius perskirstyti savo laisvalaikio išlaidas – šaltuoju metų laiku 70,6 proc. jų linkę išleisti iki 50 eurų savaitės pramogoms.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 10, 2016, 10:52 AM, atnaujinta Apr 18, 2017, 7:50 AM

Daugiausiai pramogoms skirtų lėšų rudenį ir žiemą atitenka poilsiui namuose ar kino salėse, rodo Kauno prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ iniciatyva surengta apklausa.

„Šaltuoju metų sezonu laisvalaikio pramogos labiau orientuojamos į savaitgalį, subjurus orams žmonės mieliau renkasi veiklas patalpose, įskaitant ir prekybos centrų siūlomas pramogas. Įpusėjus naujam sezonui, pastebėjome, kad žmonės čia vis dažniau apsilanko dėl pramogų zonų, prie kurių universaliai pritaikytos ir maitinimosi įstaigos, vaikų žaidimų aikštelės,“ – pasakoja Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.

Planuodami savo savaitės pramogas lietuviai į sąrašą dažniausiai įtraukia poilsį namuose (64,3 proc.), filmus kino salėse (42 proc.), boulingą, biliardą ir kitus žaidimus patalpose (25,2 proc.). Aktyvios veiklos gamtoje neatsisako trečdalis apklaustųjų, o dar 4,2 proc. lietuvių paminėjo koncertus, šokius, jogą ir kitas veiklas.

Šaltuoju metų laiku daugiau apklaustųjų renkasi pramogas prekybos centruose. Iki 5 valandų per savaitę apsipirkimui ir pramogoms prekybos centruose skiria 48,3 proc. lietuvių, kai vasarą ir pavasarį 45,4 proc. teigia praleidžiantys tik iki 1 valandos per savaitę.

„Pasaulinės tendencijos rodo, kad šiais laikais žmonės į prekybos centrus dažniau užsuka ne nusipirkti būtiniausių prekių, bet papietauti su draugais, papramogauti su šeima. Užsienyje natūralu, kad didžiausi prekybos centrai yra gyventojų traukos taškas, siūlantis tokias pramogas, kaip vandens parkai, koncertų salės ar gurmanų restoranai. Atsižvelgdami į lietuvių poreikius, nuo jų stengiamės neatsilikti ir mes,“ – teigia B. Kuodytė.

Apklausą atliko tyrimų bendrovė „Synopticom“ rugsėjo 2-6 dienomis. Jos metu apklausti 544 respondentai iš visos Lietuvos.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.