Juodasis išpardavimų savaitgalis Lietuvoje: prekes tiesiog šlavė

Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.

Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Panašu, kad vilniečiai savaitgalį praleido ne kur kitur, o prekybos centruose, gaudydami didesnes nuolaidas tam tikroms prekėms nei įprastai.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 14, 2016, 5:11 PM, atnaujinta Apr 17, 2017, 11:27 PM

Didieji Vilniaus prekybos centrai tiesiog ūžte ūžė nuo žmonių gausos ir siūlomų nuolaidų, kurios siekė net iki 60 proc.

Su Kalėdomis nesusiję

Štai prekybos centro „Panorama“ atstovė patikino, kad praėjęs savaitgalis išties buvo neeilinis.

„Žmonių buvo daug daugiau nei įprastą savaitgalį. Tiksliai nepasakysiu kiek daugiau, tačiau tai buvo akivaizdu“, – sakė atstovė.

Prekybos centre žmonės galėjo įsigyti avalynės, rūbų ir kitų prekių net su 60 proc. nuolaida, tačiau atstovė patikino, kad tokios nuolaidos niekaip nesusijusios nei su artėjančiomis akcijomis „Jamam“, nei su lapkričio 25 dieną vyksiančio „Juodojo penktadienio“ nuolaidomis.

„Nuolaidos su niekuo nesusijusios. Šiomis dienomis buvo švenčiamas prekybos centro „Panorama“ 8-asis gimtadienis“, – teigė prekybos centro atstovė.

Kas 15 minučių- po batų porą

Štai prekybos centro „BIG“ valdytoja Indrė Šeibokienė pasakojo, kad šį savaitgalį nuolaidų gausa padarė savo ir lankytojų srautas buvo ženkliai didesnis nei įprastai.

„Srautas buvo ženkliai didesnis, ypač šeštadienį. Paprastai akcijų savaitgaliai sutraukia iki 50 proc. daugiau lankytojų nei paprastą dieną. Nors BIG’as yra lokalus prekybos centras, per išpardavimų akcijas jį aplanko ne tik aplinkinių rajonų gyventojai, bet ir atokiau gyvenantys bei apsiperkantys pirkėjai“, – apie praėjusį savaitgalį kalbėjo I. Šeibokienė.

Savaitgalį prekybos centras siūlė 20-25 proc. nuolaidas, o išpardavimų nuolaidos, siekė net iki 50-70 proc.

„Vien „FamClub „ pardavė 136 poras batų – todėl kas 15 minučių būdavo konkretus pirkėjas. Vidutiniškai parduotuvių apyvartos per „BIG sale“ savaitgalį padidėjo du-tris kartus, o kai kurios parduotuvės, suteikiančios išskirtinius pasiūlymus, pavyzdžiui, nuolaidas visoms prekėms, net ir toms, kurios jau yra su sumažinta kaina, sulaukė ir penkiskart didesnių apyvartų“, – atskleidė I. Šeibokienė.

„BIG“ valdytoja sakė pastebinti naują tendenciją, kad tos parduotuvės, kurios visoms prekėms be išimčių taiko nuolaidas, sulaukia gausesnio pirkėjų būrio.

„Mažiau patrauklūs yra tie prekybininkų pasiūlymai, kuriuose skelbiama didelė nuolaida, bet tik tam tikros rūšies, paskirties, pažymėtoms ir pan. Pirkėjai tokius pasiūlymus dažniausiai traktuoja kaip „nepatrauklių, užsistovėjusių, pasenusių“ prekių išpardavimą“, – sakė I. Šeibokienė.

Laukė kelias valandas

Prie savaitgalio pirkinių bumo smarkiai prisidėjo ir Kauno prekybos centre „Molas“ atidaroma nauja „H&M“ parduotuvė.

„Kauno miesto gyventojų bei svečių susidomėjimas naująja „H&M“ parduotuve prekybos centre „Molas“ išties didžiulis. Dešimtys žmonių atidarymo prie parduotuvės laukė nuo pat ankstyvo ryto, nuotaikos eilėje buvo džiugios, o prieš pat parduotuvei atveriant duris aplink būriavosi keli šimtai žmonių“, – sakė „H & M“ viešųjų ryšių vadovė Lietuvai Virginija Butkutė.

Pirmieji dešimt parduotuvės lankytojų atidarymo proga buvo apdovanoti 50 eurų vertės „H & M“ dovanų kortelėmis, kiti 30 laukiančiųjų gavo 20 eurų dovanų korteles.

„Taip pat visi, apsipirkę parduotuvės atidarymo savaitgalį už 30 eurų, gavo 20 proc. nuolaidą visam prekių krepšeliui“, – apie akcijas pasakojo V. Butkutė.

Anot jos, pirmieji parduotuvės pirkėjai domėjosi visu šio rudens asortimentu. Populiarus buvo ir kasdienis trikotažas, ir šilti lauko drabužiai, ir šventiniai aksesuarai.

„H & M“ parduotuvė prekybos centre „Molas“ yra pirmoji šio tinklo parduotuvė Kauno mieste, tačiau specialistė neslėpė, kad planuose ir antroji parduotuvė.

„Šiais metais taip pat dar planuojame atidaryti ir antrąją parduotuvę Kaune, prekybos centre „Mega“, – atskleidė V. Butkutė.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.