„Lidl“ ir „Biedronka“ mūšyje dėl pirkėjų išbando naują ginklą

Virtuviniai kombainai – dviejų didžiausių Lenkijos rinkoje įsitvirtinusių žemų kainų parduotuvių tinklų kainų kovos spektaklio veiksmo naujausias paveikslas. Prieš šventes galime tikėtis eilinio kainų sumažinimo, rašo Karolis Boguszas portale „gazeta.pl“.

Analitikai skaičiuoja, kad 2016-ieji šioje išlaidų kategorijoje prekybininkams bus rekordiniai, o du didžiausi žemų kainų parduotuvių tinklai kapitaliai prie to prisidės.<br>gazeta.pl montažas
Analitikai skaičiuoja, kad 2016-ieji šioje išlaidų kategorijoje prekybininkams bus rekordiniai, o du didžiausi žemų kainų parduotuvių tinklai kapitaliai prie to prisidės.<br>gazeta.pl montažas
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 6, 2016, 1:09 PM, atnaujinta Feb 10, 2018, 12:20 AM

Artėja prieššventinis laikotarpis, kuris parduotuvėms reiškia didžiausio pirkėjų antplūdžio dienas. Tad nieko nuostabaus, kad prekybininkai kovoja dėl kliento ir siūlo jam net tokius gaminius, kurių nepamatysi parduotuvėje ištisus metus. Tai, pavyzdžiui, „Bohoboco“ (BOHOBOCO yra šiuolaikinė mados koncepcija, kurią sukūrė du Lenkijos dizaineriai Kamilas Owczarka ir Michałas Gilbertas Lachas. – Red.) projekto patalynė „Biedronkoje“ arba virėjo knygos už lipdukus ir siūlomi aukščiausios klasės prekių ženklai, kaip „Deluxe“ – „Lidl“.

Į mūšį metami virtuviniai kombainai

„Lidl“ eilinį kartą pasiūlys daugiafunkcį įrenginį „Silvercrest – Monsieur Cuisine Plus“. Jį bus galima nusipirkti visose tinklo parduotuvėse nuo gruodžio 10 dienos. O „Biedronka“ gruodžio 5 dieną pradėjo prekiauti daugiafunkciu virtuviniu kombainu „Hoffen Chef Express“.

„Lidl“ už kombainą „Silvercrest“ prašys 888 zlotų (198 Eur). Įrenginys atlieka 9 funkcijas: kepimo, virimo (taip pat ir garuose), plakimo, smulkinimo (trupinimo) ir kapojimo, kokteilių ruošimo, maišymo, pertrynimo ir svėrimo.

Kombainas „Hoffen Chef Express“, kurį siūlo įsigyti prekybos tinklas „Biedronka“, gali sverti ingredientus, virti (taip pat ir garuose), kapoti, smulkinti (trupinti), maišyti, ruošti kokteilius ir minkyti tešlą. Įrenginį galima nuspirkti „Biedronkos“ parduotuvėse nuo gruodžio 5-osios iki 24-osios arba kol baigsis prekių atsargos. Pirkėjai, turintys registruotą kortelę „Mano Biedronka kiekvieną dieną“, virtuvinį kombainą galės įsigyti už 999 zlotus (222,5 Eur), kitiems teks pakloti 1499 zlotus (333,9 Eur).

Juodasis penktadienis

Žemų kainų parduotuvės nepraleido progos pasiūlyti nuolaidų Juodąjį penktadienį. „Biedronkoje“ buvo paskelbtas „Pašėlęs penktadienis be PVM“ („Szalony piątek bez VAT“). Turintys kortelę „Moja Biedronka na co dzień“ („Mano Biedronka kiekvieną dieną“) visas pramonines prekes „Biedronkoje“ galėjo pirkti 23 proc. pigiau (išimtį sudarė tik drabužiai). Tačiau „Lidl“ tai pasirodė per mažai, ir šis tinklas tekstilės gaminių, elektronikos prekių ir namų apyvokos reikmenų kainas sumažino net 70 procentų.

Anksčiau abu tinklai apkaltino vienas kitą konkurento teminių savaičių idėjos pasisavinimu. Savo ruožtu po iškilmingo „Lidlo turgelio“ (Ryneczek Lidla) atidarymo „Biedronka“ startavo su savo „Žalumynų krautuvėle“ („Warzywniak“), kuri juodu fonu, šriftu ir baltomis raidėmis aiškiai siejosi su konkurentu iš Vokietijos.

Vasarą „Lidl“ ir „Biedronka“ irgi lenktyniavo tarpusavyje, kas pasiūlys didesnių nuolaidų.

Rekordinės išlaidos reklamai

Arši „Biedronkos“ ir „Lidl“ kova dėl klientų abiem tinklams kainuoja devynias galybes.

Analitikai skaičiuoja, kad 2016-ieji šioje išlaidų kategorijoje prekybininkams bus rekordiniai, o du didžiausi žemų kainų parduotuvių tinklai kapitaliai prie to prisidės.

Per šių metų pirmus tris ketvirčius prekybos tinklai reklamai išleido 710 mln. zlotų (158,14 mln. Eur). Daugiausia išleido „Lidl“ – 117 mln. zlotų (26,06 mln. Eur). „Biedronka“, kurios išlaidos siekė apie 44,5 mln. zlotų (9,91 mln. Eur), šioje išlaidų kategorijoje užėmė trečiąją vietą.

Grįžtant prie virtuvės kombainų, tenka pažymėti, kad tai yra dar vienas pavyzdys, rodantis, kad Lenkijoje žemų kainų parduotuvių rinkoje vyksta pokyčiai, – šios parduotuvės pamažu tampa prekybos centrais.

Portalas „Portalspozywczy.pl“ cituoja bendrovės „McKinsey & Company“ vartojimo reikmenų ir prekybos praktikos lyderį Wojciechą Bogdaną, kurio nuomone, tokios rūšies prekybos taškai 2017 metais būtent ir toliau didins pasiūlą ir plės asortimentą, ypač aukščiausios kokybės produktų. Po žemų kainų parduotuvių priedanga – de facto – jie virs prekybos centrais.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.