Tokį „Biedronkos“ poelgį galima laikyti atsaku į „Lidl“ „lentynų pravėdinimą“ paskutinėmis gruodžio dienomis. Tada vokiečių tinklas sumažino pramoninių prekių kainas net iki 70 procentų.
„Biedronka“ palaikė garbės reikalu „duoti kruopų“ konkurentui, ir nuo sausio 2-osios kelių šimtų prekių kainas sumažino net 75 procentais. Keturis kartus, tarp kitų prekių, atpigo odiniai diržai (kaina 6,24 zl), šlepetės (2,99 zl), kojinės (3 poros „HEAD“ kojinių – 4,99 zl, moteriškos – 0,74 zl), bėgiojimo striukės (12,49 zl), pavasarinės moteriškos striukės (18,72 zl), sportinės palaidinės (8.24 zl), USB atmintukai (kitaip dar vadinami USB raktais ar „USB flešiukais“) (9,99 zl), dėvimos vaizdo kameros (lenkiškai „kamery sportowe“) (32,25 zl), skaičiuotuvai (2,49 zl). Tuo pačiu per pusę šis prekybos tinklas sumažino tokių prekių kainas kaip puodeliai (2,99 zl), šluostės (4.49 zl) ir virtuvės įrankiai (3.49 zl), vardija straipsnio autorius.
„Biedronka“ taip pat mažina kai kurių kitų produktų kainas. Pavyzdžiui, obuolių kaina sumažėjo 40 proc., greipfrutų – 51 proc., česnakų ir Pekino kopūstų – 33 proc., sauskelnių „Dada“ – 36 proc., sriubų „Z naszej kuchni“ („Iš mūsų virtuvės“) – 50 proc., vonios druskos „BeBeauty“ – 35 procentais.
Išpardavimai prieš Naujuosius metus ir pirmosiomis naujųjų metų dienomis yra įprastas dalykas.
Šiuo laikotarpiu mes turime mažiau pinigų, nes daug jų palikome parduotuvėse prieš Kalėdas. Dabar, norėdami paskatinti mus vėl kišti ranką į savo piniginę, prekybos tinklai turi vilioti akcijomis.
Išpardavimus paskelbė ne tik „Biedronka“ ir „Lidl“. Smarkiai kainas sumažinino ir kiti tinklai. Pavyzdžiui, „Tesco“ parduotuvėse „F & F“ prekės ženklo drabužiai ir avalynė štai jau savaitę parduodami su nuolaida iki 70 procentų, baigia savo straipsnį M.Fidziński.
Zloto kursas sausio 3 dieną: 1 euras = 4,41 zl.
Parengė Leonas Grybauskas