Populiaraus gėrimo mėgėjus vilios unikalaus dizaino buteliu

„Fanta“ padarė tai, ko dar niekas nebuvo sugalvojęs – pirmą kartą pasaulyje gėrimą išpilstė į asimetriškos formos buteliukus, kurie jau atkeliavo ir į Lietuvos parduotuvių lentynas. Vienu ypu mėgstamiausio Baltijos šalyse apelsinų gėrimo gamintojai pakeitė ir logotipo dizainą bei atnaujino klasikinį „Fantos“ receptą, kad gėrimas būtų dar gaivesnis.

Pasak „Coca-Cola“ plastiko pakuočių eksperto Rogerio Moore, išgauti tokią gėrimo formą, kokia ji yra dabar, buvo iššūkis net labiausiai patyrusiems inžinieriams.<br>Gamintojų nuotr.
Pasak „Coca-Cola“ plastiko pakuočių eksperto Rogerio Moore, išgauti tokią gėrimo formą, kokia ji yra dabar, buvo iššūkis net labiausiai patyrusiems inžinieriams.<br>Gamintojų nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 16, 2017, 12:00 PM, atnaujinta Apr 12, 2017, 3:06 AM

„Būdami Baltijos šalių rinkoje beveik 38 metus, mes nuolat ieškome naujovių. Šis patobulintas produktas ir jo pakuotė yra tai, kam pastaruoju metu skyrėme ypatingą dėmesį, atsižvelgdami į vartotojų poreikius bei konkurenciją rinkoje. Tikimės, kad pirkėjams patiks atnaujintas „Fantos“ skonis, kuriame – daugiau sulčių, o žaismingai persukta buteliuko forma pakels nuotaiką“, – sako Ieva Matulaitienė, „Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims.

Atnaujintas prekės ženklas

„Fanta“ sako prekės ženklo nekeitė 8 metus, tačiau naujas energingesnis ir linksmesnis gėrimo įvaizdis paskatino ieškoti naujovių.

Aptakų ženklo šriftą pakeitė aštrios, kampuotos raidės, pabrėžiančios naują produkto etapą. Pakeistas logotipas iš įprastos vietos pakuotės apačioje perkeltas į viršų, kad būtų lengviau pastebimas.

Unikalaus dizaino butelis

Naujo prekės ženklo įkvėptas butelio dizainas tapo sudėtinga užduotimi. Pasak „Coca-Cola“ plastiko pakuočių eksperto Rogerio Moore, išgauti tokią gėrimo formą, kokia ji yra dabar, buvo iššūkis net labiausiai patyrusiems inžinieriams.

Sukurti asimetrinės formos butelį – techniškai sudėtingas, kompleksiškas sumanymas, kurio niekas iki šiol nebuvo įgyvendinęs. Didžiausias iššūkis buvo padaryti taip, kad persuktas buteliukas, pripildytas gėrimo, stovėtų stabiliai.

„Manau, kad sukurti tai, kas patraukia akį parduotuvės lentynoje, yra tikras iššūkis. Šis butelis – pirmasis svarbus žingsnis kuriant asimetriškas gėrimų pakuotes. Jis įkvėps dar įspūdingesnes inovacijas“, – sakė R. Moore.

Apelsinų „Fanta“ Baltijos šalyse pasirodė 1979 metais. Šiuo metu regione parduodama apie 13 milijonų gėrimo butelių per metus. Atnaujinto skonio ir išvaizdos „Fanta“ jau pristatyta Lenkijoje, Italijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Maltoje, Suomijoje, o nuo šiol – ir Baltijos šalyse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.