Neseniai pasirodė žinia, kad viena populiariausių pažinčių programėlių „Tinder“ kuria ypatingą klubą – „Tinder Select“. Tai nauja programėlė, kuri prieinama bus tik pasaulio elitui.
Kol kas neaišku, kokius kriterijus žmonės turės atitikti, kad pakliūtų į naują programėlę. Vieni sako, kad jie turės pasižymėti tuo, kad „Tinder“ juos į poras pasirinko daug žmonių. Kiti spėja, kad bus išrinkta grupelė ypatingųjų ir tik jie galės pakviesti prie programėlės prisijungti kitus.
Panašios programėlės, vienijančios elitą, veikia jau kuris laikas. „The Guardian“ pateikia 5 tokias pažinčių svetaines, į kurias pakliūti tikriausiai norėtų visos pasaulio barakudos.
„The League“
Ši pažinčių svetainė veikia kartu su profesionalų platforma „LinkedIn“. Kai žmogus nori užsiregistruoti į šią svetainę, moderatoriai peržiūri jo „LinkedIn“ profilį ir pasirūpina, kad vidun patektų tik sėkmingi žmonės.
Panašu, kad tokių verslininkų – nemažai. Tinklapis giriasi tuo, kad patekti čia eilė didesnė nei į garsiausius universitetus – 100 tūkst.
„The League“ save pozicionuoja kaip svetainę, leidžiančią susipažinti karjeristams. Tiesa, svetainės įkūrėja Amanda Bradford suteikia vilties ir „paprastiesiems“: „Nebūtina baigti Oxfordo ar turėti milijoninį verslą. Galbūt sukūrėte paramos vaikams fondą? To užteks.“
„Luxy“
Bijodamas pasipriešinimo, kurio dažnai sulaukia žmones reitinguojančios programėlės, „Luxy“ savininkas bando išlikti anonimu ir save vadina tik „Tim T“.
Svetainės savininkas giriasi, kad daugiau kaip pusė žmonių, besinaudojančių jo sukurta pažinčių svetaine, uždirba daugiau kaip pusę milijono per metus, bet tam, kad čia patektum, užtenka, kad per metus uždirbtum 200 tūkst. dolerių.
Už 99 dolerių mėnesio mokestį vartotojai gali prisijungti prie specialios programos „Luxy Black“ ir šalia savo profilio pasipuikuoti specialiu VIP ženkliuku.
„Raya“
Prieš 2 metus pasirodžiusi „Raya“ svetainė – viena pirmųjų, kurios skirtos elitui. Čia galima sutikti žinomus tinklaraštininkus, modelius, Disnėjaus žvaigždes, didžėjus. Jei turi daugiau kaip 5 tūkst. „Instagram“ sekėjų, nuostabaus grožio veidą ir darbą pramogų industrijoje, durys tau atviros.
Daugeliui žmonių ši programėlė yra tarsi būdas pasigirti, kad esi „aukščiausiose lygoje“, tikrų pažinčių čia retai kada ieškoma.
„Beautiful People“
„Beautiful People“ išgarsėjo, kai programėlė išmetė 3 tūkst. vartotojų, kurie kalėdiniu laikotarpiu priaugo svorio.
Iš dalies tai ir buvo reklaminė akcija. Svetainės kūrėjai tikėjosi taip pagerinti savo reputaciją ir įrodyti, kad ši vieta tikrai skirta tik išrinktiesiems.
„Mensa Match“
Ši programėlė turi mažiausiai vartotojų – vos 110 tūkst. Tiesa, tam yra priežastis. Norint čia patekti, reikia turėti tai, ką turi tik 2,1 proc. pasaulio gyventojų, – intelekto koeficientą, aukštesnį už 130.