Taksi vairuotojai papasakojo, kiek ima už kelionę iš Vilniaus į Kauno oro uostą

Rekonstrukcijai uždarius Vilniaus oro uostą, šalies skrydžių sostine tapo Kaunas. Vieni į lėktuvus skuba traukiniais ar autobusais, kiti, nors reikia įveikti ne keliolika, o kur kas daugiau kilometrų, mieliau sėda į taksi automobilius. 

Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>M.Patašiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>M.Patašiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlės tikino sulaukiančios daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Raminta Rakauskė, Gintarė Valentinaitienė

Aug 1, 2017, 6:29 PM, atnaujinta Aug 1, 2017, 6:39 PM

Vieni pasiruošę nemažą kainą mokėti už komfortą, kiti, pavėlavę į traukinį ar autobusą, tiesiog neturi kito pasirinkimo. Taksi firmos bei automobilių iškvietimo programėlių administratoriai tikino pastaruoju metu sulaukiantys daugiau užsakymų iš Vilniaus į Kauno oro uostą. 

Per dieną – iki 12 važiavimų

Su verslo klasės klientais dirbančios taksi įmonės „Jazzexpress„ marketingo vadovė Lina Radavičiūtė tikino, kad, uždarius Vilniaus oro uostą, klientų, norinčių vykti į Karmėlavos oro uostą, įmonei netrūksta. 

„Pastaruoju metu turime nemažai iškvietimų tiek iš Vilniaus į Karmėlavos oro uostą, tiek vykti atgal –  iš Kauno į Vilnių. 

Žinoma, kad bendras iškvietimų skaičius vežti ir parvežti iš oro uostų yra gerokai sumažėjęs dėl Vilniaus oro uosto uždarymo. Bendrai skaičiuojant, iškvietimų gauname maždaug tris kartus mažiau“, – pasakojo L.Radavičiūtė.

Daugiausia verslo klientus iš užsienio vežanti įmonė už kelionę į vieną pusę prašo 80 eurų. 

„Pas mus kaina nėra žema, tačiau jos nuleisti negalime. Į vieną pusę nuvežimas kainuoja 80 eurų. Ši kaina taikoma ne žmogui, o visam automobiliui, kuriame telpa 4 žmonės. Į kainą keleiviai žiūri labai normaliai, jokios nuostabos ji žmonėms nesukelia“, – teigė rezervacijos principu dirbančios įmonės marketingo vadovė. 

„Per dieną važiuojame pirmyn arba atgal mažiausiai 5 kartus, o daugiausiai per dieną 10 – 12 kartų“, – atskleidė ji.

Siūlo fiksuotą kainą 

Taksi iškvietimo programėlės „etaksi“ rinkodaros vadovė Eglė Urbonaitė teigė, kad, uždarius Vilniaus oro uostą, iškvietimų iš sostinės į Karmėlavą padaugėjo, tačiau nereikšmingai: „Labai didelio augimo nėra, gal iki 10 proc. Rinkoje yra daug alternatyvų, kurios kainuoja pigiau ir, matyt, žmonės renkasi jas“. 

Savo keleiviams, vykstantiems iš Vilniaus į Kauno oro uostą, „etaksi“ turi specialų pasiūlymą. Norintys keliauti patogiai ar tiesiog nespėję laiku į traukinį ar autobusą iš sostinės į oro uostą gali nuvykti už 55 eurus. 

Fiksuotą kainą vykstantiems į Kauno oro uostą taiko ir „Uber“. Programėlėje pasirinkus kryptį „Vilnius – Kauno oro uostas“, jį pasiekti galima visuomet už tokią pat sumą – 60 eurų.  

Kitos programėlės, „Taxify“ vadovas Andrius Pacevičius taip pat teigė pastebėjęs, kad atsiranda žmonių, į Kauno oro uostą keliaujančių taksi: „Per mėnesį tokių užsakymų būna iki šimto". 


„Taxify” fiksuotos kainos, vykstantiems į oro uostą, netaiko, tad ji gali svyruoti. „Vidutinė kaina - maždaug 45 eurai, bet gali svyruoti, nes priklauso nuo eismo sąlygų, oro ir kitų veiksnių", - pasakojo A.Pacevičius. 

Vairuotojas: „Kaina psichologiškai per didelė“

Kauno oro uostą norintieji pasiekti už kiek mažesnę kainą vežimo paslaugų gali ieškotis ir interneto skelbimų portaluose. Viename tokių savo skelbimą įdėjęs ir privačiai dirbantis Marikas sakė už kelionę prašantis 50 eurų. 

„Iš tiesų, tai tikėjomės daugiau klientų ir didesnio susidomėjimo, dabar per savaitę turime tik keletą reisų, nuvežame maždaug 3 klientus. Važiavimo kaina pas mus – 50 eurų už automobilį“, – apie ne itin populiarią paslaugą, anot jo, pasakojo vairuotojas.

Marikas tikino manantis, kad žmonės už kelionę iki oro uosto tiesiog nėra linkę mokėti šitiek pinigų. 

„Manau, kad žmonėms psichologiškai kaina yra didelė važiuoti iki oro uosto“, – svarstė vairuotojas.

Paklaustas, kas daugiausia naudojasi privatininkų paslaugomis, vyras sakė, kad vienos grupės keleivių išskirti negalėtų, tačiau nemažai tokias keliones užsisakinėja emigrantai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.