Neprasti patarimai, kaip banke išvengti eilės ir greičiau sutvarkyti finansinius reikalus

 

 Įprastai daugiau klientų bankai sulaukia po kiekvieno mėnesio 10 dienos, kai mokamos pensijos ir kitos išmokos.
 Įprastai daugiau klientų bankai sulaukia po kiekvieno mėnesio 10 dienos, kai mokamos pensijos ir kitos išmokos.
 Įprastai daugiau klientų bankai sulaukia po kiekvieno mėnesio 10 dienos, kai mokamos pensijos ir kitos išmokos.
 Įprastai daugiau klientų bankai sulaukia po kiekvieno mėnesio 10 dienos, kai mokamos pensijos ir kitos išmokos.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Oct 1, 2017, 2:25 PM

SEB banko Klientų segmentų vadybos ir inovacijų skyriaus vadovė Rūta Ežerskienė dalijasi patarimais, kaip sutaupyti laiko tvarkant finansinius reikalus ir nelaukti eilėje banko skyriuje. 

Žinokite piko dienas  

Tam tikromis dienomis į bankus užsuka gerokai daugiau klientų – žinokite, kokios tai dienos, ir, jei įmanoma, vizitą į banką planuokite prieš jas arba po jų.

Įprastai daugiau klientų bankai sulaukia po kiekvieno mėnesio 10 dienos, kai mokamos pensijos ir kitos išmokos, ir po 20 dienos, kai reikia susimokėti mokesčius. Bankų skyriuose klientų skaičius taip pat išauga po ilgųjų savaitgalių ir didžiųjų metų švenčių. Įprastai bankai savo interneto svetainėse skelbia, kokiu laiku konkrečiame banko klientų aptarnavimo padalinyje lankosi mažiau žmonių. Tad vykstant į banką nerezervavus susitikimo laiko, vertėtų pasitikrinti, ar neatvyksite per patį piką. 

Rezervuokite laiką

Laukti tikrai neteks, jei iš anksto rezervuosite vizitą ir atvyksite sutartu laiku. Rezervuoti laiką galima interneto banke arba telefonu. Esame įpratę eidami pas gydytoją ar kirpėją užsirašyti iš anksto, taip darykime ir ruošdamiesi į banką – reikalus susitvarkysite tikrai greičiau ir atvykus sutartu laiku laukti eilėje nereikės. 

Atkreipkite dėmesį, į kokį banko skyrių einate

Jei vykstate į banką ne dėl grynųjų pinigų operacijų, rinkitės skyrių, kuriame jos nėra atliekamos. Įprastai tokiuose skyriuose eilės būna trumpesnės arba ir visai jų nebūna. 

Pasitikrinkite, galbūt jums nereikia laukti eilėje

Be eilės SEB banke yra aptarnaujamos besilaukiančios moterys ir tėvai su mažamečiais vaikais. Pirmumo teisė taip pat suteikiama ir kai kurių banko mokėjimo kortelių turėtojams. Jei turite tokią kortelę, braukite ja eilių reguliavimo terminale ir pasirinkite paslaugą, dėl kurios atvykote. 

Atsineškite identifikavimo priemonę

Interneto bankas, mobilioji programėlė padeda kasdienės bankininkystės operacijas atlikti patogiai ir greitai iš bet kurios vietos, kur yra saugus interneto ryšys.

Savitarnos priemonėmis klientai gali naudotis ir atvykę į banko skyrių – savitarnos zonoje veikia bankomatai, kurie priima ir išmoka grynuosius pinigus, interneto banko terminalas. Net jei dar nemokate naudotis šiomis savitarnos priemonėmis, vykdami į banką pasiimkite savo prisijungimo prie interneto banko (identifikavimo) priemonę, pvz., elektroninį slaptažodžių generatorių, slaptažodžių kortelę.

Jei turėsite prisijungimo priemonę, banko darbuotojai parodys ir paaiškins, kaip galima greitai ir patogiai tam tikras operacijas atlikti savitarnos zonoje ir negaišti laiko eilėje. 

Be to, jei reikia, banko darbuotojai padės išmaniajame telefone įsidiegti nemokamą identifikavimo priemonę „Smart-ID“ ir banko programėlę. Banko programėle ypač patogu pervesti pinigus – pervedant lėšas gavėjui, kuris taip pat naudojasi šia programėle, užtenka tik turėti jo telefono numerį.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.