Skaitytoja sulaukė įtartino skambučio iš banko

„Pamaniau, kad sukčiai skambina ir mečiau ragelį“, – sakė lrytas.lt skaitytoja. Ji sunerimo šią savaitę sulaukusi keisto skambučio, kaip paaiškėjo vėliau, iš SEB banko. Moterį sutrikdė keistas jungimas. Bankas ramina ir sako, kad viskas normalu, kad ji pati davusi sutikimą gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus.

Sunerimusi moteris prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.<br>T.Bauro nuotr.
Sunerimusi moteris prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.<br>T.Bauro nuotr.
Sunerimusi moteris prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sunerimusi moteris prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sunerimusi moteris prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sunerimusi moteris prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 5, 2018, 5:07 PM, atnaujinta Jan 5, 2018, 5:36 PM

„Skambino nepažįstamu numeriu. Atsiliepiau, o signalas – lyg pati skambinčiau. Kažkoks skambučio peradresavimas. Išsyk atmečiau skambinusįjį net neišklausiusi, kas ir kodėl skambina.

Vėliau, panaršiusi internete, radau, kad tai banko SEB numeris. Ir kiti žmonės dalijosi savo patirtimi – dvejojo, ar tai tikrai bankas“, – kalbėjo moteris.

Ji prisiminė istorijas, kai žmonėms, praleidusiems skambutį iš nepažįstamo numerio ir juo perskambinusiems, už skambutį tekdavo mokėti didesniu tarifu.

Skaitytoja – SEB klientė.

Bankas tikina, kad priežasties sunerimti nėra, tiesa, pripažįsta, kad tokią sistemą derėtų keisti, kad netrikdytų klientų.

Kaip sakė SEB banko atstovė Jovita Bazevičiūtė, SEB bankas klientams, davusiems sutikimą gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus, kai kuriuos pasiūlymus siunčia automatiniais skambučiais.

„Taip pat tokių skambučių principą taikome ir kviesdami klientus į asmeninę finansinę konsultaciją. Abiem atvejais šie skambučiai klientui nieko nekainuoja, o skambučio metu ekrane yra rodomas telefono numeris +37052785454.

Atsiliepęs į skambutį, klientas pasiūlymo įrašą išgirsta iš karto, o jeigu sistema jį jungia su konsultantu tuo metu kurį laiką jis gali girdėti jungimo garsą“, – aiškino banko atstovė.

Ji sakė, kad SEB šiuo metu kalbasi su automatinių skambučių paslaugą teikiančiais partneriais dėl galimybės jungimo signalą pakeisti į pranešimą, kad skambina bankas.

„Jei klientas nepageidauja gauti tokio tipo skambučių, jam tereikia parašyti žinutę per interneto banką arba paskambinti į visą parą veikiantį banko Kontaktų centrą (tel. 1528).

Atkreipiame dėmesį, kad tokių skambučių metu bankas niekuomet neprašo slaptažodžių ar asmeninių duomenų“, – pabrėžė J.Bazevičiūtė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.