Išsinuomojęs mašiną kelioms dienoms nusivylė – prarado 870 eurų

Kelioms dienoms iš Norvegijos į Lietuvą grįžęs ir mašiną Vilniaus oro uoste išsinuomojęs Albertas neįtarė, kokia naujiena jį atsivys. Pasirodo, ant mašinos atsirado mįslingų įbrėžimų, o už jų tvarkymą iš vyro sąskaitos buvo nuskaičiuota nemenka suma – 870 eurų. 

Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. <br> "Green motion" nuotr. 
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

2018-02-13 21:17

„Lapkričio 31 dieną trumpam atskridau iš Norvegijos ir keturioms paroms išsinuomojau mašiną iš įmonės „Green Motion“. Kadangi skrydis buvo paryčiais, mašiną palikau oro uosto stovėjimo aikštelėje sutartoje vietoje“, – pasakojo Albertas. 

Po kelių dienų jį atsivijo nemaloni žinia – už apgadintą automobilį iš vyro kreditinės sąskaitos nuskaičiuota 870 eurų. Albertas sako, kad mašinos tikrai negalėjo apgadinti, be to, remonto suma už kelis įbrėžimus – tiesiog neįtikėtina. 

Keisti apgadinimai

„Jūsų nuomos laikotarpiu buvo apgadinti abu bamperiai bei galiniai ratai. Suremontuoti šį apgadinimą kainuoja 800 Eur.

Žalos administravimo išlaidos – 70 Eur“, – tokio elektroninio laiško Albertas sulaukė jau grįžęs į Norvegiją. 

Vyras negalėjo patikėti: „Nerealu, kad aš galėjau ką nors apgadinti. Važiavau tik autostrada, mašiną laikiau nuosavo namo kieme, apskritai ja naudojausi vos kelis kartus.“ 

Vienas įbrėžimas Albertui sukėlė dar didesnį įtarimą. Bendrovė pranešė, kad buvo apgadintas galinis bamperis. „Bet kaip aš galėjau jį apgadinti iš vidaus? Mašinos bagažinę buvau atidaręs tik vieną kartą – važiavau aplankyti mamos kapo ir ten įdėjau nedidelį gėlių krepšelį. Bet tikrai negalėjau tai darydamas apgadinti bamperio“, – pasakojo vyras.

Bendrovės „Green Motion“ atsiųstose nuotraukose matyti nedideli įbrėžimai ant mašinos ratų bei bamperių. Suma už mašinos remontą – 800 eurų. 

„Tai neįtikėtina suma. Už rato tvarkymą – 300 eurų. Nuvažiavau pas juos ir pasakiau, kad jeigu jau jie keitė ratą, tegul atiduoda man bent seną. O man sako: mes tiesiog uždažėme. Bet kur matyta, kad už vienos dėmelės uždažymą prašytų tokios sumos?“ – piktinosi Albertas. 

Nesiruošia pasiduoti

Albertas sakė, kad kompanija su juo tartis nenori: „Paskambinus atsiliepia konsultantės, direktoriaus nėra, liepia rašyti elektroniniu paštu, o į laiškus neatsakinėja. Galiausiai susisiekus su vienu atstovu jis tiesiog pasakė, kad reikėjo pasidaryti mašinos nuotraukas, jei turiu kokių nors pretenzijų, o jeigu nuotraukų neturiu – mano bėdos.“ 

Vyras pasakojo mašinos negalėjęs nufotografuoti, nes grąžino ją paryčiais – lauke dar buvo tamsu. „Be to, tie įbrėžimai tokie, kad jei būčiau su skudurėliu viską apėjęs, gal ir būčiau pamatęs ką nors.“ 

Be to, vyras pasakojo, kad mašina, kurią jis pasiėmė, buvo gerokai apgadinta dar prieš jam pradedant ja naudotis: „Ta mašina buvo daužta, visas šonas nubrauktas. Buvau užsakęs kitą modelį, bet kai atvykau pasiimti, man pasakė, kad negali duoti kitos mašinos, atsiprašė.“ 

Nors 870 eurų už mašinos remontą Albertas jau prarado, jis neketina pasiduoti – vyras jau kreipėsi į policiją bei Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jis teigė, kad panaršius internete galima rasti ne vieną panašią istoriją, susijusią su bendrove „Green Motion“.

 Išties lrytas.lt yra aprašęs net 3 panašias istorijas, į kurias įsivėlusi ši bendrovė, – 2015 metais skaitytojas skundėsi dėl, jo nuomone, neteisingai nuskaičiuotų 290 eurų, 2016 vienas emigrantas taip prarado 650 eurų, o panašią istoriją pasakojo ir dar vienas lietuvis.

Albertas ketina kreiptis ir į Vilniaus savivaldybę: „Kiek dar turi būti apgauta žmonių, kad būtų imtasi kokių nors veiksmų? Kompanija veikia oro uoste, ji juk aptarnauja ir turistus. Manau, kad tai tikrai kenkia visos Lietuvos prestižui.“ 

Viskas  sutartyje

„Kadangi mūsų automobiliai yra nauji, privalome juos remontuoti tik autorizuotame servise, įkainiai klientui yra pristatomi prieš pasirašant nuomos sutartį. Jei automobilio nuomininkas nesutinka su siūlomais įkainiais, jis turi teisę pateikti oficialaus atstovo remonto sąmatą“, – susisiekus su „Green Motion“ paaiškino kompanijos vadybininkas Tomas Šajevičius. 

Išties sutartyje, kurią pasirašė Albertas, nurodoma, kiek kainuoja įvairūs remonto darbai. Čia rašoma, kad, tarkime, priekinio ar galinio bamperio ardymas, surinkimas ar dažymas kainuoja 274–337 eurus.

„Nuomos pradžioje automobiliai klientams perduodami švarūs, kad šie galėtų aiškiai matyti visus sutartyje pažymėtus apgadinimus arba mus informuoti apie nepažymėtą, taip pat klientui visada patariama pasidaryti nuotraukas savo telefonu prieš ir po automobilio nuomos – šiuo atveju tai yra kliento interesas ir pasirinkimas“, – komentavo T.Šajevičius.

Jis teigė, kad turint pretenzijų reikėtų kreiptis atsiimant automobilį, o grąžinus automobilį visi nauji apgadinimai yra traktuojami kaip nuomotojo atsakomybė. 

„Naujų apgadinimų suma viršijo kliento pasirinktą atsakomybės dydį automobilio apgadinimo atveju 800 Eur. Todėl pagal kliento pasirašytą sutartį buvo nuskaičiuota maksimali atsakomybės suma bei žalos administravimo išlaidos. Klientas buvo informuotas apie naujus automobilio apgadinimus kartu su visais turimais įrodymais“, – apie Alberto situaciją sakė „Green Motion“ atstovas. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: R. Žemaitaitis sulaužė priesaiką – ar gali kandidatuoti?