Išdavė, kokias prekes protingiausia medžioti per „Kibernetinį pirmadienį“

Prieš maždaug dešimtmetį atsiradęs „Kibernetinis pirmadienis“ sulaukia didelio pirkėjų dėmesio, nors šiek tiek ir nusileidžia „Juodojo penktadienio“ pardavimų mastui. Analizuojant JAV pardavimų duomenis, pastebėta, kad yra tam tikros prekės, kurias per „Kibernetinį pirmadienį“ pirkti verta labiausiai.

Prieš keletą metų ekspertai spėjo, kad „Kibernetinis pirmadienis“ turi sunykti.<br>  AFP/Scanpix nuotr.
Prieš keletą metų ekspertai spėjo, kad „Kibernetinis pirmadienis“ turi sunykti.<br>  AFP/Scanpix nuotr.
 Prieš keletą metų ekspertai spėjo, kad „Kibernetinis pirmadienis“ turi sunykti.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Prieš keletą metų ekspertai spėjo, kad „Kibernetinis pirmadienis“ turi sunykti.<br> AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

LRT teleivizijos laida „Labas rytas, Lietuva“, lrt.lt

Nov 26, 2018, 1:04 PM, atnaujinta Nov 26, 2018, 1:08 PM

Prieš keletą metų ekspertai spėjo, kad „Kibernetinis pirmadienis“ turi sunykti, bet skaičiai rodo ką kitą.

Anot LRT radijo laidos „PIN kodas“ žurnalisto Mindaugo Aušros, praėjusiais metais šią dieną internetu JAV apsipirko 81 mln. žmonių, kai per „Juodąjį penktadienį“ jų buvo 66 milijonai. Šiandien pasinaudoti „Kibernetinio pirmadienio“ nuolaidomis planuoja apie 100 mln. žmonių JAV.

Matoma tendencija, kad žmonių išlaidos vis labiau auga: jei pernai per „Kibernetinį pirmadienį“ išleista 6,59 mlrd. JAV dolerių, tai šiandien suma turėtų pasiekti 7,25 mlrd. JAV dolerių.

Labai reikšmingą pirkinių dalį sudaro išmanieji telefonai. Jie, kaip pagrindinė „Kibernetinių pirmadienių“ prekė, vyrauja ne vienerius metus. Tiesa, „Kibernetinis pirmadienis“ nepasiūlo tokių didelių nuolaidų kaip „Juodasis penktadienis“.

Kalbant apie JAV duomenis, nors nuolaidos nėra tokios didelės kaip per „Juodąjį penktadienį“, „Kibernetinį pirmadienį“ labiausiai apsimoka įsigyti televizorius ir lėktuvų bilietus – jų nuolaidos didžiausios.

„Šie skaičiai atspindi JAV tendencijas, bet jos rodo ir bendrą pasaulio tendenciją, kad visa tai yra augantis procesas ir vis daugiau žmonių dalyvauja „Kibernetiniame pirmadienyje“, vis daugiau išleidžia“, – sako M.Aušra.

Pasak jo, Lietuvoje tikrai dar ne visos elektroninės parduotuvės dalyvauja „Kibernetiniame pirmadienyje“, tačiau kai kurios, tai jau išbandžiusios, pastebi gerokai išaugusią prekybą: kai kuriose parduotuvėse pardavimai padidėja 60 procentų. O kai kurie prekybininkai Lietuvoje teigia, kad per tas dienas, kai vyksta „Juodojo penktadienio“ ir „Kibernetinio pirmadienio“ išpardavimai, jie pasiekia 30 proc. metinės apyvartos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.