Buvo sutrikęs atsiskaitymas „Mastercard“ kortelėmis

„Luminor“ bankas informuoja, kad gali būti sutrikimų naudojantis „Luminor Mastercard“ kortelėmis bankomatuose ir atsiskaitant prekybos vietose.

„Luminor“ banko klientams gali nepavykti atsiskaityti „Luminor Mastercard“ kortelėmis.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
„Luminor“ banko klientams gali nepavykti atsiskaityti „Luminor Mastercard“ kortelėmis.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 6, 2018, 9:04 AM, atnaujinta Dec 6, 2018, 9:46 AM

„Dedame visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti. Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma banko pranešime.

SEB banko „Mastercard“ kortelių tinklas funkcionuoja be trikdžių.

„Vakar, gruodžio 5 d., buvo atliekami sistemos atnaujinimo darbai, tad kai kuriems „Mastercard“ kortelių savininkams galėjo pasitaikyti nesklandumų atsiskaitant prekybos vietose, ir iki pietų buvo sutrikęs paslaugų teikimas su šiomis kortelėmis bankomatuose.

Nuo gruodžio 5-osios vakaro ir šiandien, gruodžio 6-ąją, paslaugos visiškai veikia, nebefiksuojame sutrikimų nei prekybos vietose, nei bankomatuose“, – lrytas.lt sakė „Luminor“ komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.