Prisijungusi prie asmeninės VMI paskyros per el. bankininkystę, Inga nieko daugiau nesužinojo – pasirinkusi skiltį apie baudas, rado tik tuščius langelius.
„Norėdama išsiaiškinti, ką reiškia gautas laiškas, išsyk skambinau VMI. Kol pakels ragelį, laukiau 35 minutes, daugiau laukti nebeturėjau kantrybės“, – pasakojo vilnietė.
Tačiau, paskambinusi trumpuoju VMI numeriu ir laukdama, kol atsilieps darbuotojas, Inga išgirdo įrašytą pranešimą: „Informuojame, kad dėl techninių kliūčių galėjote gauti pranešimą apie jau sumokėtą ar negaliojančią administraciją nuobaudą“.
VMI atstovė spaudai Rūta Asadauskaitė portalui lrytas.lt teigė, kad tokių laiškų išsiųsta 100 tūkstančių.
Jų sulaukė asmenys, kurie buvo gavę administracinę baudą.
R.Asadauskaitė paaiškino, kad, prisijungus prie „Mano VMI“, gyventojai yra įspėjami apie tai, jog gali gauti pranešimą apie negaliojančią administracinę baudą.
Paspaudus ant nuorodos „Administracinės baudos“ pateikta aktuali informacija. Jei žamiau pateikta skiltis tuščia, vadinasi, gyventojas baudą jau yra sumokėjęs.