Bankrutavusių turizmo bendrovių klientams valstybė jau sumokėjo per 100 tūkst. eurų

Prieš kelerius metus bankrutavusių kelionių agentūrų klientams valstybė jau sumokėjo per 100 tūkst. eurų.

 „Turistai aktyviai kreipėsi į Vilniaus apygardos administracinį teismą, reikalaudami turtinės žalos, patirtos bankrutavus kelionių organizatoriams „Freshtravel“, „Go Planet Travel“ bei „Voyage Voyage“, atlyginimo. Dauguma registruota skundų dėl „Freshtravel“, – pranešė Ekonomikos ir inovacijų ministerija.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
 „Turistai aktyviai kreipėsi į Vilniaus apygardos administracinį teismą, reikalaudami turtinės žalos, patirtos bankrutavus kelionių organizatoriams „Freshtravel“, „Go Planet Travel“ bei „Voyage Voyage“, atlyginimo. Dauguma registruota skundų dėl „Freshtravel“, – pranešė Ekonomikos ir inovacijų ministerija.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 16, 2019, 7:49 PM

Teisingumo ministerijos BNS pateiktais duomenimis, 2017 metais išmokėta 32,8 tūkst. eurų, pernai – 71,8 tūkst. eurų, o šiemet – 18,6 tūkst. eurų.

„Pinigai pagal naujus sprendimus dar mokami, tad šitos sumos nebus galutinės“, – BNS informavo Teisingumo ministerijos atstovas Audris Kutrevičius.

Šiose bylose valstybei atstovaujančios Ekonomikos ir inovacijų ministerijos duomenimis, kol kas išnagrinėta apie trečdalis – 50 iš maždaug 150 bylų.

„Turistai aktyviai kreipėsi į Vilniaus apygardos administracinį teismą, reikalaudami turtinės žalos, patirtos bankrutavus kelionių organizatoriams „Freshtravel“, „Go Planet Travel“ bei „Voyage Voyage“, atlyginimo. Dauguma registruota skundų dėl „Freshtravel“, – pranešė Ekonomikos ir inovacijų ministerija.

Šie ieškiniai – nukentėjusių turistų pretenzijos valstybei dėl netinkamo teisinio reguliavimo: įvykus kelionių organizatorių bankrotų bangai, jie negalėjo atgauti visų už keliones sumokėtų pinigų.

Ieškiniai valstybei keliami dėl netinkamai į nacionalinę teisę perkeltos Europos Sąjungos direktyvos, kad kelionių organizatorius turi pateikti pakankamas garantijas, jog asmens sumokėti pinigai bus grąžinti arba vartotojas nemokumo atveju bus repatrijuotas.

Kadangi vartotojams lėšų iš kelionių organizatorių atgauti nepavyko, o dalis jų liko įstrigę užsienio kurortuose, jie šias lėšas siekia atgauti iš valstybės, neužtikrinusios tinkamos jų teisių apsaugos.

Autorė Austėja Masiokaitė

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.