„Mes tęsiame savo pokyčius ir norime pasiūlyti klientams geriausias skaitmenines paslaugas ir sprendimus, – sakė „Luminor“ mažmeninės bankininkystės vadovė Kerli Gabrilovica. – Grynųjų pinigų įnešimo ir išgryninimo operacijų pokytis yra viena iš mūsų naujojo veiklos modelio dalių, taip pat svarbus pokytis atnaujinant konsultacijų centrų tinklą.
Grynųjų pinigų nelieka konsultacijų centrų kasose, tačiau klientai išsiimti bei įnešti grynųjų į savo sąskaitą įprastai galės „Luminor“ bankomatų tinkle, kuris šiemet Lietuvoje dar ir padidės – iki 190-ies“.
Pasak K.Gabrilovicos, grynųjų pinigų operacijų perkėlimas į savitarnos erdves padės efektyviau teikti klientams pridėtinės vertės konsultacijas, pavyzdžiui, taupymo ar paskolos klausimais.
„Luminor“ konsultantai yra pasiruošę klientams padėti atlikti grynųjų pinigų operacijas bankomatuose, kurie yra konsultavimo centre ar šalia jo.
Verslo klientams, kurie grynuosius į įmonės sąskaitą įnešdavo banko skyriuose, padės pinigų inkasavimo bendrovės, su kuriomis „Luminor“ klientai bus skatinami sudaryti atskiras sutartis. Šios bendrovės įmonėms teiks ir pinigų išgryninimo paslaugą, jeigu neužteks bankomatų teikiamų paslaugų.
Šiais metais bankas pastatys apie 20 naujų „Luminor“ bankomatų. Nuosavų bankomatų skaičius tuomet pasieks 190. „Luminor“ privatūs klientai ir toliau gali išsigryninti pinigų partnerių prekybos taškuose – „Perlo“ terminaluose, „Maxima“, „Rimi“, „Iki“ kasose. Pinigų išsiėmimui iš SEB bankomatų galioja analogiškos sąlygos kaip ir išsiimant pinigus „Luminor“ bankomatuose.
Lietuvos banko duomenys rodo, kad atsiskaitymų grynaisiais Lietuvoje nuosekliai mažėja. 2018 m. ketvirtąjį mokėjimų grynaisiais pinigais buvo atlikta ketvirčiu mažiau nei 2016 m. Tuo pačiu metu daugėja atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis bei kitomis skaitmeninėmis priemonėmis.