Verslininkas įsiuto: „Bankas naudojosi mūsų pinigais, tegul moka palūkanas“

Į redakciją kreipėsi skaitytojas, kuris teigė, kad dėl banko klaidos beveik metus laiko permokėjo už paslaugas. 

 Kai kurie banko vartotojai už paslaugas permokėjo visus metus <br> J.Stacevičiaus nuotr.
 Kai kurie banko vartotojai už paslaugas permokėjo visus metus <br> J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 19, 2017, 12:16 PM, atnaujinta May 20, 2017, 11:43 AM

"Jei bankas tiek laiko per "klaidą" naudojosi mūsų pinigais, kodėl nemoka palūkanų?", - klausė pasipiktinęs skaitytojas. 

Permokėjo

Smulkios įmonės vadovas nustebo vieną dieną gavęs pranešimą iš SEB banko, kuriame turi sąskaitą. 

"Informuojame Jus, kad, patikrinę paslaugos "Bank link" naudotojų mokamas įmokas, nustatėme Jūsų įmokų permoką, kuri susidarė Jums naudojantis šia paslauga nuo 2016 m. gegužės 16 d. iki 2017 m. sausio 31 dienos“, - buvo rašoma pranešime. 

Taigi skaitytojas už paslaugas permokėjo beveik 9 mėnesius, o prarastus pinigus atgavo tik po metų – gegužės 4 d. „Kodėl reikia metų, kad bankas pripažintų savo klaidą?“, - klausė skaitytojas. 

Suma, kurią permokėjo įmonė nedidelė – 180 eurų. „Bet mes esame smulki įmonė su nedidelėmis apyvartomis. Tai nesunku prognozuoti, kiek bendrai pinigų tiek laiko „klaidos“ pagalba bankas naudojosi. Kodėl nemoka palūkanų?“, - piktinosi verslininkas. 

Bankas atsiprašė

SEB bankas pripažįsta, kad buvo padaryta klaida. „Šiemet patikrinęs paslaugos „Bank link“ naudotojų mokamas įmokas, bankas nustatė dėl techninės klaidos susidariusią kai kurių klientų (įmonių) įmokų permokas“, - komentavo SEB banko Produktų plėtros skyriaus vadovas Gintautas Giržadas. 

Klaida susidarė praėjusių metų gegužę, kai bankas sumažino paslaugos „Bank link“ įkainius klientams. Kai kuriems jų dėl techninės klaidos ir toliau buvo skaičiuojamos didesnės įmokos. 

SEB atstovas tikino, kad dėl šios klaidos nukentėjusių nėra daug – įmokų permokos nustatytos mažiau kaip pusei šimto klientų. 

„Bankas susisiekė su visais klientais, kuriems susidarė įmokų permoka, jų atsiprašė ir iki gegužės 4 d. grąžino visą permokėtą sumą į įmonės banko sąskaitą“, - teigė G.Giržadas. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.