400 eurų A.Melisiakas pasigedo, kai praėjus kelioms dienoms nutarė sumokėti komunalinius mokesčius. Šios sumos nebebuvo SEB sąskaitoje, ji nepapildė ir „Revolut“ kortelės.
Vilnietis išsyk kreipėsi į SEB, tačiau problemos išspręsti nepavyko. Vyras pasakojo, kad banko atstovai jam pasakė, kad tai „Revolut“ problema, kad tokių klientų kaip jis yra apie 2,5 tūkstančio, ir pasiūlė kreiptis į „Revolut“.
„Bankas kratosi atsakomybės, liepia kreiptis į „Revolut“. Kaip tai ne jų problemos, jei išleido pinigus iš mano sąskaitos?“, – kalbėjo A.Melisiakas.
Jis pabrėžė, kad abiejų transakcijų laikas – toks pat.
Pateikęs užklausą „Revolut“, vyras sulaukė tokio, greičiausia automatinio, atsakymo: „Jei susidubliavęs mokėjimas kortele buvo atmestas, bet „Revolut“ programėlėje jis rodomas kaip laukiantis patvirtinimo, pinigai automatiškai grįš į tavo paskyrą per 7 dienas.“
Vėliau jis sulaukė žinutės iš „Revolut“, kad jie spręs jo atvejį, tik negalėjo atsakyti, per kiek laiko į sąskaitą sugrįš ore kabantys 400 eurų.
„Įdomiausia SEB politika. Patvirtino nelegalią transakciją ir nusiplovė rankas. Aš antrosios operacijos jokiu būdu nepatvirtinau ir nepasirašiau. Tai neteisėtas pervedimas“, – piktinosi A.Melisiakas.
Kaip lrytas.lt aiškino SEB atstovė Ieva Kulvinskaitė, kai kuriems „Revolut“ mokėjimo kortelės turėtojams, tikėtina, dėl „MasterCard“ klaidos operacijos buvo įvykdytos du kartus.
„Tai reiškia, kad tiems klientams ta pati atsiskaitymo ar pervedimo suma buvo nurašyta du kartus.
Atsiprašome klientų dėl nepatogumų.
SEB bankas ėmėsi veiksmų siekdamas greičiau išspręsti šią situaciją, sutikrins su „MasterCard“ informaciją apie atsiskaitymus, ir per klaidą nurašytus pinigus grąžins į sąskaitas automatiškai per porą dienų, klientams dėl to jokių veiksmų imtis nereikia“, – sakė banko atstovė.
„Kai kurie klientai praneša, jog savo bankų išrašuose mato pervedimus į „Revolut“ sąskaitas, kurių jie neatliko. Kartu su partneriais šią problemą tiriame ir sprendžiame. Kai tik turėsime naujienų, jas iškart pranešime. Visa komanda stengiasi užtikrinti, kad sąskaitų likučiai būtų atstatyti kaip įmanoma greičiau“, – portalui lrytas.lt komentavo „Revolut“ atstovė Ieva Elvyra Kazakevičiūtė.