Strigo elektroninė bankininkystė: gali vėluoti ir pavedimų įskaitymas

Lrytas.lt redakcija sulaukė sunerimusių skaitytojų laiškų. Jie skundėsi, kad neveikia „Luminor“ elektroninė bankininkystė. Banko atstovai pripažino: yra bėda.

Pirmadienį gali būti sutrikimų prisijungiant prie „Luminor|DNB“ interneto banko.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pirmadienį gali būti sutrikimų prisijungiant prie „Luminor|DNB“ interneto banko.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 10, 2019, 2:27 PM, atnaujinta Jun 10, 2019, 2:33 PM

„Pusė dienos neveikia „Luminor“ elektroninė bankininkystė. Bankas negali atsakyti, kada pradės veikti“, – piktinosi Rimantas, vienos įmonės vadovas.

Kaip paaiškino „Luminor“ atstovė Giedrė Bielskytė, iš tikrųjų gali būti sutrikimų prisijungiant prie „Luminor|DNB“ interneto banko.

„Taip pat gali būti vėlavimų įskaitant pavedimus į klientų sąskaitas. Tvarkome sistemas, tikimės sutrikimą kuo greičiau išspręsti. Atsiskaitymai kortelėmis veikia įprastai“, – aiškino G.Bielskytė.

Ji perdavė „Luminor“ atsiprašymus klientams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.