„Swedbank“ perspėja dėl klientams siunčiamų sukčių laiškų

„Swedbank“ informuoja, kad banko klientai gauna el. pašto pranešimus, turinčius sukčiavimo požymių. Laiške nurodoma, kad mokėjimo pavedimas nebuvo įvykdytas ir prašoma atidaryti prisegtas bylas.

 „Swedbank“ rekomenduoja likti budriems, nepasitikėti iš nežinomų asmenų gaunamais el. pašto laiškais, o kilus įtarimams kreiptis tiesiai į banką. <br>J. Stacevičiaus nuotr.
 „Swedbank“ rekomenduoja likti budriems, nepasitikėti iš nežinomų asmenų gaunamais el. pašto laiškais, o kilus įtarimams kreiptis tiesiai į banką. <br>J. Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-07-24 10:23

Bankas perspėja: klientui gavus elektroninį laišką iš „Swedbank“ darbuotojais prisistatančių asmenų ir dvejojant, ar jis tikrai yra skirtas jam, – neatidaryti jokių prie laiško prisegtų priedų ir bylų, nes tai gali būti kenkėjiška programa.

„Swedbank“ rekomenduoja likti budriems, nepasitikėti iš nežinomų asmenų gaunamais el. pašto laiškais, o kilus įtarimams kreiptis tiesiai į banką.

ELTA primena, kad balandį socialiniame tinkle „Facebook“ Lietuvos policija pasidalijo nuotraukomis, kuriose užfiksuoti neva „Sodros”, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir „Swedbank” siųsti laiškai, kuriuose informuojama apie esą gautą perlaidą.

Sukčiai laiške pateikdavo ir nuorodą, kurią reikia atsidaryti norint gauti daugiau informacijos. Lietuvos policija ragino jų neatidaryti.

Lukas Blekaitis

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.