Tyrimo duomenimis, internetu yra pirkę 92 proc. internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų, o kas dešimtas iš jų (11 proc.) tai daro nuolat. Pagal šiuos rodiklius šalis lenkia Latviją ir Estiją.
„Bent keliskart per mėnesį arba nuolat internetu Lietuvoje perka 29 proc., Latvijoje ir Estijoje – po 24 proc. vyresnių nei 18 metų gyventojų“, ? pranešime teigė SEB Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis.
Apklausos duomenimis, Lietuvoje internetu dažniausiai perkami rūbai, avalynė ir aksesuarai, antroje vietoje – kelionių paslaugos, trečioje – dovanos. Toliau rikiuojasi baldai ir kitos interjero prekės, buitinė bei kompiuterinė technika.
Latviai internetu dažniausiai perka buitinę, kompiuterinę technikas, kelionių paslaugas. Estai – buitinę techniką, dovanas, su kelionėmis susijusius pirkinius.
Lietuvos pirkėjai dažniau nei latviai ir estai nurodė apsiperkantys vietinėse elektroninės prekybos platformose ir parduotuvėse. Jose perka 67 proc. apklaustųjų iš Lietuvos. 49 proc. nurodė perkantys ir tarptautinėse platformose. Latvijoje šis pasiskirstymas atitinkamai 62 proc. ir 55 proc., Estijoje – 46 proc. ir 52 procentai.
8 proc. apklausoje dalyvavusių Lietuvos gyventojų nurodė, kad perkant internetu yra tekę susidurti su sukčiais. Latvijoje tokių respondentų buvo 4 proc., Estijoje – 6 procentai.
Internetinėmis parduotuvėmis pasitiki 92 proc. apklaustų lietuvių, Latvijoje ir Estijoje – po 88 proc. apklaustųjų.
SEB banko užsakymu Baltijos šalių gyventojų apklausą šių metų balandžio–gegužės mėnesiais atliko tyrimų bendrovė „Norstat“, internetu apklaususi po daugiau negu 1 tūkst. suaugusių gyventojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.