Aštuonmetis internete tapo žvaigžde ir vien 2019 m. uždirbo 26 milijonus dolerių

Aštuonerių metų Ryanas Kaji per savo „YouTube“ kanalą 2019 metais uždirbo 26 milijonus dolerių ir tapo geriausiai apmokamu kūrėju šioje platformoje, skelbia žurnalas „Forbes“. Apie tai, remdamasis agentūros AFP pranešimu, rašo portalas the-japan-news.com.

Kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.<br>„YouTube“ nuotr.
Kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.<br>„YouTube“ nuotr.
Kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.<br>„YouTube“ nuotr.
Kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.<br>„YouTube“ nuotr.
Kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.<br>„YouTube“ nuotr.
Kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.<br>„YouTube“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2019-12-25 18:59

Ryanas, kurio tikroji pavardė Guanas, ir praėjusiais, 2018-aisiais, metais buvo daugiausiai vaizdo įrašų platformoje uždirbantis žmogus – „Forbes“ duomenimis, pernai jis uždirbo 22 mln. dolerių.

Jo kanalas „Ryan’s World“ („Ryano pasaulis“), kurį 2015 m. paleido tėvai, gyvuoja tik trejus metus, bet jau turi 22,9 mln. prenumeratorių.

Per šį kanalą, kuris iš pradžių vadinosi „Ryan ToysReview“ („Ryano žaislai“), daugiausia buvo rodomi „dėžių išpakavimo“ vaizdo įrašai – filmukai, kur jaunoji žvaigždė atidaro žaislų dėžes ir žaidžia.

Remiantis analizės svetainės „Social Blade“ duomenimis, keli vaizdo įrašai buvo peržiūrėti daugiau nei milijardą kartų, o kanalas nuo jo sukūrimo sulaukė beveik 35 milijardų peržiūrų.

Neseniai kanalas buvo pervadintas, mat, vartotojų teisių gynimo organizacija „Truth in Advertising“ („Tiesa reklamoje“) apskundė jį JAV federalinei prekybos komisijai (FPK).

„Truth in Advertising“ apkaltino kanalą, kad jis aiškiai nenurodo, kurie vaizdo įrašai buvo remiami, tai yra, už kokius vaizdo įrašus prekių ženklų savininkai sumokėjo, norėdami, kad būtų parodyti jų gaminiai.

Ryanui augant, kanalas taip pat keitėsi, ir dabar be žaislų čia siūloma daugiau mokomųjų filmukų.

„Forbes“ reitinge R.Kaji kanalas pranoko kanalą „Dude Perfect“, kurį valdo grupė draugų iš Teksaso – jie bando atlikti, atrodytų, neįmanomus triukus, pavyzdžiui, pataikyti nuo pastato stogo ar iš sraigtasparnio krepšinio kamuolius į lankus.

„Dude Perfect“ užėmė antrą vietą, pasistūmėjęs iš trečiosios, kurioje buvo prieš metus. Nuo 2018 m. birželio 1 d. iki 2019 m. birželio 1 d. draugai uždirbo 20 milijonų dolerių.

Trečioje vietoje atsidūrė dar vienas vaiko žvaigždės kanalas – Anastasijos Radzinskajos iš Rusijos. Būdama vos penkerių metų ji uždirbo 18 milijonų dolerių.

Jos kanalai „Like Nastya Vlog“ ir „Funny Stacy“ gali pasigirti turį beveik 70 milijonų prenumeratorių, vaizdo įrašai juose – rusų, anglų ir ispanų kalbomis.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.