Sutriko SEB interneto banko veikla

Trečiadienį sutriko SEB interneto banko veikla.

Banko klientai pranešė jau kelias valandas negalintys prisijungti prie SEB banko internetinės bankininkystės sistemos.<br>V.Balkūno nuotr.
Banko klientai pranešė jau kelias valandas negalintys prisijungti prie SEB banko internetinės bankininkystės sistemos.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 29, 2020, 4:57 PM, atnaujinta Jan 29, 2020, 6:12 PM

Banko klientai pranešė jau kelias valandas negalintys prisijungti prie SEB banko internetinės bankininkystės sistemos.

Šiuo metu interneto bankas veikia, sistemose sutrikimų nefiksuojame. Tačiau dalis klientų negali prisijungti prie interneto banko. SEB banko IT komanda aiškinasi priežastis ir deda visas pastangas, kad prisijungti negalintys klientai vėl galėtų sklandžiai naudotis interneto banku“, – naujienų portalą lrytas.lt informavo SEB banko atstovė Leontina Zabarauskienė.

Pernai spalį SEB interneto bankas taip pat susidūrė su veiklos trikdžiais. Tuomet iki vakaro bankui problemų nepavyko išspręsti: klientus pasitiko užrašas, kad paslaugos šiuo metu neteikiamos ir prašoma kantrybės.

 

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: prokurorai baigė ikiteisminį tyrimą dėl R. Žemaitaičio