„Luminor“ bankas ruošiasi pokyčiams – palies 50 tūkst. klientų

„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui, kurio metu 50 tūkst. „Luminor|Nordea“ vartotojų Lietuvoje iki balandžio pabaigos planuojama perkelti į vieningą sistemą. Šie klientai pradės naudotis „LuminorIDNB“ interneto banku, išmaniąja programėle, o vietoj „MasterCard“ kortelių naudos „Visa“ korteles. Klientų sąskaitų numeriai šio pokyčio metu nesikeis.

„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Luminor“ bankas ruošiasi didžiausiam dalies savo klientų duomenų ir paslaugų perkėlimo etapui<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2020-02-24 12:10

„Luminor|DNB“ platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs.

Klientų duomenų ir paslaugų perkėlimas suplanuotas paskutinį balandžio savaitgalį, 25-26 dienomis. Artėjant šiai datai klientai gaus išsamią instrukciją, kaip pradėti naudotis „Luminor“ platforma, ir „Visa“ korteles, kuriomis galės naudotis iš karto po duomenų perkėlimo.

Dalis klientų duomenų ir paslaugų į vieningą sistemą buvo perkelta praėjusiais metais, jie pradėjo naudotis „Luminor|DNB“ interneto banku.

„Šiame etape klientų prašome atidžiai perskaityti visą informaciją, kurią jau nuo vasario pradžios jie gali rasti tiek savo interneto banke, tiek el. pašte. Dalis klientų informaciją gavo paprastu popieriniu laišku. Jeigu klientai turi klausimų apie jų duomenų perkėlimą, raginame juos užduoti kuo anksčiau, nes artėjant perkėlimo datai prognozuojame didesnį konsultantų užimtumą telefonu bei intensyvesnį klientų srautą mūsų centruose“, – sakė „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Klientai vieningoje „Luminor“ platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie „Luminor|DNB“ interneto banko. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikia fiziškai ateiti į banką.

Verslo klientams bus atnaujinti skaitmeniniai paslaugų kanalai, pasiūlyti nauji lėšų valdymo sprendimai, o daugiau informacijos jiems suteiks mūsų klientų konsultavimo specialistai bei finansų patarėjai.

Perkėlus klientų duomenis į vieningą sistemą, „Nordea Codes“ programėlė nebeveiks, o klientai prie interneto banko jungsis naudodami „Smart-ID“, mobilųjį parašą arba kodų generatorių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.