Karantinas neišgąsdino: po jo lietuviai pirks tiek pat ar net dar daugiau

Nors karantinas pakoregavo dalies gyventojų pajamas, pusė gyventojų dėl ateities nesijaudina ir pasibaigus karantinui yra pasiryžę leisti tiek pat arba net daugiau pinigų, nei iki koronaviruso pradžios, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ atliktas šalies vartotojų tyrimas.

Rimi prekybos centras,prekybos sąlė<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,nuolaidos<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,nuolaidos<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,nuolaidos<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,nuolaidos<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,pienas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,pienas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Akropilis, prekybos centras, pirkėjai, parduotuvė, maxima<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Akropilis, prekybos centras, pirkėjai, parduotuvė, maxima<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,mėsa<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,mėsa<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,pienas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,pienas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,pienas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rimi prekybos centras,prekybos sąlė,pienas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Akropilis, prekybos centras, pirkėjai, parduotuvė, maxima<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Akropilis, prekybos centras, pirkėjai, parduotuvė, maxima<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Lidl atsisako platikiniai maišeliai prekybos centras<br>V.Skaraičio nuotr.
Lidl atsisako platikiniai maišeliai prekybos centras<br>V.Skaraičio nuotr.
Lidl atsisako platikiniai maišeliai prekybos centras<br>V.Skaraičio nuotr.
Lidl atsisako platikiniai maišeliai prekybos centras<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

May 11, 2020, 1:39 PM, atnaujinta May 11, 2020, 1:40 PM

Balandžio pabaigoje atliktos apklausos rezultatai rodo, kad karantino laikotarpiu didesnė gyventojų dalis – apie 60 proc. – nepatyrė jokių pokyčių, susijusių su darbo apimtimi ir pajamomis. Dar 5 proc. teigė, kad jų pajamos padidėjo.

Stabiliausiai karantino metu laikėsi vyriausia respondentų grupė – 55-65 m. amžiaus dirbantieji. Daugiau nei 71 proc. jų teigia kad pajamos nepasikeitė. Neigiamą karantino efektą labiausiai pajuto jaunesni – 18-24 m. amžiaus – gyventojai. 12,5 proc. jų nurodė netekę darbo, daugiau nei pusė – susidūrė su pajamų mažėjimu.

Jaunimas taip pat labiau nei kiti nerimauja dėl savo ateities. Tyrimą atlikusios „Havas Media“ vadovo Andriaus Barakūno teigimu, apklausa atskleidžia vartotojų grupių lūkesčius artimiausiam laikotarpiui.

„Matome, kad dalies vartotojų, pavyzdžiui – jaunimo, požiūris į ateitį pasikeitė, ir šis pokytis kuria unikalias rinkodaros ir plėtros galimybes prie vartotojų nuotaikų gebantiems operatyviai prisitaikyti verslams“, – sakė A. Barakūnas.

Beveik pusė – 44 proc. – atsakiusiųjų į apklausos klausimus teigia po karantino leisią tiek pat pinigų, kaip ir jo metu, o dar 2 proc. – planuoja išleisti daugiau.

Kas penktas 25-34 m. amžiaus žmogus per artimiausią pusmetį planuoja įsigyti lizingo paslaugas, o kitų finansinių produktų įsigijimo galimybes vertina kiek atsargiau.

„Havas Media“ Lietuvos gyventojų apklausą internetu atliko balandžio 23-27 dienomis. Apklausoje dalyvavo trys šimtai 18-65 m. amžiaus Lietuvos miestų ir miestelių gyventojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.