Bankas paaiškino, kada perkels savo klientų duomenis į vieningą platformą

„Luminor“ bankas Lietuvoje informuoja 50 tūkst. „Luminor|Nordea“ banko klientų, kad jų duomenys ir paslaugos bus perkeltos į vieningą sistemą birželio 27–28 dienomis. Šis perkėlimas buvo suplanuotas balandį, tačiau dėl karantino atidėtas.

Dauguma banko klientų jau gavo naujas korteles paštu, likusiuosius jos pasieks iki gegužės pabaigos.<br> M.Patašiaus nuotr. 
Dauguma banko klientų jau gavo naujas korteles paštu, likusiuosius jos pasieks iki gegužės pabaigos.<br> M.Patašiaus nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 22, 2020, 1:36 PM

„Dėl Lietuvoje įvesto karantino ir dėl to, kad daliai iš 50 tūkst. perkeliamų klientų gali reikėti apsilankyti mūsų konsultavimo centruose, kovą nusprendėme atidėti paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą visose trijose Baltijos šalyse.

Kadangi perplanavimo etapas jau užbaigtas, pradėjome vėl informuoti „Luminor|Nordea“ klientus Lietuvoje, kad jų duomenų perkėlimas numatomas paskutinį birželio savaitgalį. Ši informacija liečia, tik Lietuvos „Luminor|Nordea“ klientus“, – sako Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.

Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas.

Pokyčiai turės įtakos klientams, kurių sąskaitų numeriai prasideda LTXX21400. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi „Luminor|Nordea“ interneto banku.

Vienas iš didžiausių pokyčių – „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „Maestro/Mastercard“ korteles.

„Luminor“ visiems savo klientams jau yra išsiuntęs naujas korteles paštu.

„Dauguma mūsų klientų jau gavo naujas korteles paštu, likusiuosius kortelės pasieks iki gegužės pabaigos. Labai prašome jas saugoti savo piniginėse – jų prireiks birželio pabaigoje.

Jeigu turite aktyvią „MasterCard“ kortelę ir vis dar negavote naujos „Visa“ kortelės paštu, susisiekite su „Luminor“ konsultantais nuotoliniu būdu, tačiau labai prašome nevykti į klientų centrą“, – sako A. Načajus.

Pasak jo, pavėlinus duomenų ir paslaugų perkėlimą, klientai turėjo daugiau laiko aktyvuoti tapatybės patvirtinimo programėlę Smart-ID bei susipažinti su „Luminor|DNB“ interneto banku ir telefonine programėle.

Visa tai klientai gali atlikti patys vadovaudamiesi perkėlimo instrukcijomis, taip pat visa informacija yra pateikta banko internetiniame puslapyje.

Dėl susiklosčiusios situacijos, klausimų dėl paslaugų perkėlimo turintiems klientams patariama su banku susisiekti nuotoliniu būdu – skambinti tel. +370 5 239 3444, 1608, kreiptis el. paštu info@luminor.lt arba užduoti klausimą savo interneto banke.

Siekiant apsaugoti savo klientus, bankas „Luminor“ sumažino klientų skaičių bankų skyriuose – vienu metu čia gali lankytis ne daugiau kaip 5 žmonės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.