„Nuo birželio 1 dienos grįšime į senąjį grafiką. Tiek Naujoji perkėla, tiek keleivių perkėla veiks tuo pačiu ritmu, kaip ir anksčiau“, – BNS sakė Mindaugas Čiakas.
Pasak jo, karantino pradžioje, kritus keleivių skaičiui, buvo uždaryta Senoji perkėla. Be to, nenorėta skatinti jų judėjimo. Švelninant karantino sąlygas perkėla atidaryta, bet keltai plaukioja rečiau.
Šiuo metu pastebimas keleivių srautų didėjimas.
„Keleivių srautas atsigauna. Jau antra savaitė, kai automobilių per parą perkeliame kone 1,5 tūkst. Kovo pradžioje šis skaičius buvo nukritęs iki 400. Keleivių daugėja. Esame optimistiškai nusiteikę. Manome, kad vasara padarys savo ir sugrįš visi keleiviai“, – sakė M. Čiakas.
Valstybės valdomos įmonės vadovas pastebi, kad bilietai nepigs, bet ir brangimo būti neturėtų.
„Bilietai tikrai nepigs, ir didžioji dalis kainų nesikeis. Tik tam tikrose kategorijose buvo kainos suapvalintos, kurios jau buvo labai „pabėgusios“ nuo realios kainos, Bet keleiviams 1 euro bilieto kaina išliks“, – komentavo direktorius.
Anot M. Čiako, bendrovė įpratusi žiemos sezono metu kelti mažiau keleivių, taigi pavasario ribojimai didelės įtakos pajamoms nepadarė. Nepaisant karantino, šių metų ketvirčio pajamų rodikliai yra geri.
„Žiemos sezono metu stinta ėjo į Kuršių marias, ko nebuvo praeitais metais ir žvejų labai daug kėlėme.
Tai mus, grubiai sakant, „už ausų ištraukė“ sausio-vasario mėnesiai. Todėl pirmo ketvirčio rodikliai yra geresni už pernykčius. ai jeigu karantinas neužsitęs, tikimės, kad metai nebus labai nuostolingi ir neturės didelės įtakos bilietų brangimui“, – komentavo M. Čiakas.
Smiltynės perkėla turės pateikti Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) iš naujo perskaičiuotas sąnaudas. Taryba šią savaitę nustatė, kad maksimali pajamų suma apskaičiuota nesilaikant būtinųjų sąnaudų principų. M. Čiakas teigia, jog bendrovė pateiks naujus skaičiavimus.