Keturis mėnesius įžūliai vilnietį mulkinęs meistras kaltę vertė kliento žmonai

Garsus džiazo muzikantas negalėjo patikėti, kad šiais laikais žmonės taip įžūliai mulkinami. Atidavęs taisyti viryklę jis atgavo svetimą ir neįtikėtinai priskretusią. Bet meistras įrodinėjo, kad tai tas pats daiktas.

 Garsus džiazo muzikantas pasakojo, kad keturiasdešimt minučių vyko šios svetimos viryklės brukimo procesas, kol jis neapsikentęs nutarė nusileisti.<br> 123rf.com asociatyvi nuotr.
 Garsus džiazo muzikantas pasakojo, kad keturiasdešimt minučių vyko šios svetimos viryklės brukimo procesas, kol jis neapsikentęs nutarė nusileisti.<br> 123rf.com asociatyvi nuotr.
Garsus džiazo muzikantas pasakojo, kad keturiasdešimt minučių vyko šios svetimos viryklės brukimo procesas, kol jis neapsikentęs nutarė nusileisti.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Garsus džiazo muzikantas pasakojo, kad keturiasdešimt minučių vyko šios svetimos viryklės brukimo procesas, kol jis neapsikentęs nutarė nusileisti.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Pravėręs atvežtos viryklės duris vyras net loštelėjo: orkaitė buvo klaikiai apdegusi, seniai nevalyta.<br> Lrytas.lt archyvo asociatyvi nuotr.
Pravėręs atvežtos viryklės duris vyras net loštelėjo: orkaitė buvo klaikiai apdegusi, seniai nevalyta.<br> Lrytas.lt archyvo asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 13, 2020, 4:26 PM, atnaujinta Jun 14, 2020, 9:44 AM

Nuo vasario 1-osios viryklę remontuojančios įmonės „Salvata“ direktorius Borisas Ščerbanis pagaliau po ilgų įrodinėjimų žinomam džiazo perkusininkui šią savaitę prižadėjo grąžinti tai, kas jam priklauso.

Muzikantas nenorėjo skelbti savo pavardės dėl to, kad istorija, į kurią jis pakliuvo, nėra maloni.

Išsivežęs viryklę meistras po ilgo delsimo atvežė svetimą.

Draskydamas akis jis įrodinėjo, kad daiktas priklauso vilniečiui. Tokią pat patirtį su „Salvata“ turėjo ir muzikanto uošvė.

Užsiminė apie rankenėles

Perkusininkas sakė, kad viryklė buvo nenauja, tačiau puikiai tiko naudoti net 15 metų. Todėl kai sugedo, nepuolė su ja atsisveikinti. Paieškojęs jis susirado buitinę techniką taisančią įmonę „Salvata“.

Vilnietis vis dėlto abejojo, ar verta remontuoti, tačiau atvažiavęs įmonės darbuotojas tikino, kad už 250 eurų sutaisys. Išsiveždamas viryklę jis nežinia kodėl išmontavo iš orkaitės šonines groteles, išėmė jos duris ir paliko klientui.

Vietoj išmontuotos viryklės meistras paliko pakaitinę. Po mėnesio „Salvatos“ atstovas vilniečiui pranešė, kad jo viryklė suremontuota.

Tuo metu buvo prasidėjęs koronaviruso protrūkis, todėl muzikantas paprašė truputį palaukti, nes nenori rizikuoti ir įleisti į namus pašalinių asmenų.

Kai padėtis pradėjo taisytis, vilnietis susisiekė su B.Ščerbaniu prašydamas atvežti suremontuotą daiktą.

Muzikantui įstrigo keista pokalbio pradžia, kai meistras atvežė viryklę.

Jis dar laiptinėje ėmė dėstyti, kad nuvalė viryklės rankenėles. Anot jo, būna, kad dėl to klientai net neatpažįsta savo atnaujintos įrangos.

Pribloškė apskretusi orkaitė

Vilnietis netrukdė meistrui darbuotis, bet kai viryklė buvo įmontuota, jis iš karto pastebėjo, kad tai – ne jo įranga.

„Mūsų viryklė buvo visiškai kitokia, rankenėlės aliuminio, o atvežtos – su juostele“, – pasakojo muzikantas.

Iš netikėtumo jis buvo net užmiršęs, kad viryklės durys buvo likusios namie.

Pravėręs atvežtos viryklės duris jis net loštelėjo: orkaitė buvo klaikiai apdegusi, seniai nevalyta.

B.Ščerbanis nesustodamas aiškino, kad taip negali būti, kad jis tikrai neapsiriko, kad klientas paprasčiausiai nebeatpažįsta savo viryklės.

Įsikarščiavęs meistras net įžeidė vilniečio žmoną sakydamas, kad ji niekada nevalė orkaitės, dėl to ji tokia apskretusi.

Bandė įtikinti 40 minučių

„Keturiasdešimt minučių vyko brukimo procesas „tai yra tavo“, – prisiminęs nemalonų pokalbį šyptelėjo garsus muzikantas. Be to, kai meistras mėgino įjungti viryklę, įvyko trumpasis jungimas ir visam namui dingo elektra.

Vilnietis po to daugybę kartų skambino B.Ščerbaniui maldaudamas išsivežti nežinia kieno viryklę. Suirzęs meistras atšaudavo: „Jūs vėl grįžtate prie savo.“

B.Ščerbanis mėgino įrodinėti, kad viryklė, kurią daug metų naudojo vilnietis, labai reta, galbūt net vienintelė Lietuvoje, todėl jos negalėjo sukeisti su kita. Tačiau muzikantas išsiaiškino, kad tokių viryklių parduota šimtai. Atidžiau apžiūrėjęs atvežtąją jis įsitikino, kad ji gerokai pigesnė.

Nors atlikėjas jau buvo apsisprendęs pirkti naują viryklę, vis dėlto nutarė nenusileisti.

Jeigu meistro išvežta viryklė jau nepataisoma, susigrąžins ją bent detalėms.

Teko kreiptis į policiją

„Mąsčiau: dešimtojo dešimtmečio – banditizmo metai sugrįžo, tai kas man lieka? Tik skambinti į policiją“, – pasakojo vilnietis. Elektroniniu būdu jis užpildė pareiškimą.

Kad kreipėsi pagalbos į pareigūnus, atlikėjas įspėjo ir telefonu atsiliepusią „Salvatos“ atstovę.

Ši kalbėjo maloniau nei direktorius, pasiūlė užpildyti pranešimą apie pretenziją.

Netrukus paskambino B.Ščerbanis.

Jis jau buvo sužinojęs, kad klientas kreipėsi į policiją, tad balso tembras buvo pasikeitęs. Meistras vėl prašėsi į vilniečio namus.

Pasikonsultavęs su pažįstamu pareigūnu vilnietis nutarė B.Ščerbanį įsileisti į namus. Kad vėl nekiltų konfliktas, jis paprašė, kad ateitų artimieji, pasirūpino, kad susitikimas būtų užfiksuotas.

Prieš dar vieną susitikimą vilnietis prisiminė, kad jo namuose likusios jam priklausančios viryklės orkaitės durys. Apie tai jis pranešė B.Ščerbaniui.

Priremtas prie sienos B.Ščerbanis per susitikimą šį antradienį pažadėjo grąžinti viryklę. Esą ji sutaisyta, bet tai užtruks dar kelias dienas.

Meistras tik dūsavo

„Sostinei“ paskambinus mobiliuoju B.Ščerbanio telefonu, klientai yra įspėjami, kad pokalbis bus įrašomas.

Atsiliepęs direktorius skubėjo patikinti, kad su vilniečiu jau viskas išsiaiškinta.

Daugiau nei keturis mėnesius už nosies vedžiojamam klientui jis priekaištavo, kad šis pirmadienį kreipėsi į policiją.

„Tai buvo emocijos“, – dūsavo B.Ščerbanis. Nuolat kartodamas „jau išsiaiškinome“, jis taip konkrečiai ir nepasakė, ką.

Nukentėjo ir uošvė

Keturis mėnesius kvailinamas džiazo muzikantas gailėjosi, kad buvo primiršęs uošvės pasakojimą apie sugedusią skalbyklę.

Užuot ją sutaisęs, tos pačios įmonės meistras jai taip pat įbruko svetimą, neveikiančią skalbimo mašiną. Nepadėjo nei kreipimasis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, nei į policiją. Moteriai teko pirkti naują skalbyklę.

Beje, įmonės „Salvata“ interneto svetainėje nurodyta, kad jei iškviestas meistras tvirtina, kad buitinė technika jau nepataisoma, jam klientas turi sumokėti 25 eurus už atvykimą.

Jeigu indaplovę ar skalbimo mašiną klientas atveža į taisyklą ir ją apžiūrėjęs meistras neberemontuoja, taip pat reikia pakloti 15 eurų.

„Kas gali paneigti, kad tokiu būdu nėra pelnomasi?“ – klausė viryklės niekaip neatgaunantis žinomas vilnietis.

Vietoj konsultacijos – keiksmažodžiai

Apie įmonę „Salvata“ internete galima rasti daugybę atsiliepimų.

Štai Vidu Buroku prisistatęs asmuo pasakojo, kad balandžio pabaigoje kreipėsi į įmonę, nes po indaplovės remonto jos valdymo ekrane vėl atsirado užrašas, informuojantis apie klaidą.

Paprašęs vėl remontuoti indaplovę vilnietis iš meistrų išgirdo vien priekaištus, kad nemoka taisyklingai išvalyti įrangos.

„Paaiškinau, kad naudoju visas gamintojo rekomenduojamas priemones, bet indaplovę remontavęs meistras atšovė, kad jis neprivaląs daugiau pašalinių mokyti, kaip naudoti techniką“, – prisiminė vyras.

Vietoj konsultacijos jis sulaukė keiksmažodžių lavinos. Vėliau neprisistatęs įmonės vadybininkas viešai piktinosi tais, kurie rašo neigiamus atsiliepimus: „Mūsų tikslinė auditorija būtent ir vertina mus už preciziškumą, tikslumą ir darbą be vyniojimo į vatą.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.