Vilnietį pribloškė maisto išvežiotojų „Bolt Food“ darbas: liko ir nevalgęs, ir be pinigų

Vilnietis Matas dažnai užsisako valgį į namus, tačiau šį sekmadienį savo telefone jis ištrynė maistą pristatančios įmonės „Bolt Food“ programėlę. Po to, kai praėjusią savaitę net du kartus negavo to, ką buvo užsisakęs, vyras su šia bendrove nebenori turėti reikalų.

 Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br> Lrytas.lt fotomontažas
 Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br> Lrytas.lt fotomontažas
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Vilnietis du kartus nusvilo nuo maistą pristančios įmonės „Bolt Food“.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Aug 2, 2020, 11:52 AM

„Jie nesuteikia kokybiškos paslaugos, o prisidirbę dar bando išsisukti“, – sako Matas, kuris su pretenzijomis kreipėsi į maisto išvežiotojus prašydamas grąžinti bent sumokėtus pinigus, tačiau jų neatgavo. Tuo metu įmonė atsakomybės neprisiima, o kaltų jie ieško visai kitur.

Nerado namo miesto centre

„Jau ne pirmą kartą nukentėjau nuo „Bolt Food“. Per Valentino dieną užsakiau maistą, tačiau jo išvis negavau.

Apie tai pranešus įmonei, iš pradžių darbuotoja paaiškino, kad kurjeris neranda restorano, iš kurio turėjo pristatyti maistą, o vėliau – ir mano namų, nors gyvenu miesto centre. Kai negavau užsakymo, paprašiau grąžinti pinigus.

Kaip kompensaciją už nepatogumus gavau du kuponus po 5 eurus pavėžėjimo paslaugoms ir žinutę, kad „Bolt Food“ pinigus persiuntė į sąskaitą.

Tačiau tai buvo netiesa – pinigų negavau iki šiol. Įmonė tada aiškino, kad greičiausiai bus problema su „Swedbank“, todėl situaciją reikia aiškintis pačiam. Susisiekęs su minėtu banku sužinojau, kad niekas man nieko nepervedė“, – portalui lrytas.lt pasakojo vyras.

Neigiamas atsiliepimas ištrintas

Praėjusią savaitę Matas per „Bolt Food“ valgio užsakė du kartus – liepos 20 ir 26 dienomis. Tačiau abu kartus vėl gavo ne visą užsakymą. Pirmadienį iš greitojo maisto restorano užsisakius du kompleksus ir papildomą mėsainį, kurjeris atvežė tik gėrimus. Likęs maistas buvo pristatytas po valandos.

Sekmadienį – panaši situacija. Kurjeris atvežė tik gėrimus ir du mėsainius su sūriu, trūko bulvyčių ir vieno mėsainio.

Matas susisiekė su „Bolt Food“, dabar darbuotoja pasiūlė iš naujo užsisakyti trūkstamą maistą ir vėl už jį susimokėti. Esą dar kartą pristačius užsakymą antrą kartą sumokėti pinigai būtų grąžinti.

Vyrui toks siūlymas netiko, todėl jis pareikalavo pinigus grąžinti išsyk. Vis dėlto „Bolt Food“ to nepadarė – po kurį laiką trukusių ginčų įmonės kurjeris atvežė trūkstamą užsakymą.

„Bulytės buvo kaip vinys, – prisiminė vilnietis. – Po pusantros valandos pristatytas valgis buvo atšalęs. Parodžiau kurjeriui, kur yra šiukšliadežė ir pasiūliau maistą išmesti. Pinigų neatgavau“.

Beje, įmonės tinklapyje Matas paliko atsiliepimą, tačiau jis netrukus buvo ištrintas.

Po 10 minučių maisto negausi

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius portalui lrytas.lt teigė, kad ne visas kliento užsakymas gali būti supakuojamas ir dėl restorano kaltės arba ne viską paima kurjeris.

„Jei trūksta mažos vertės priedo, pavyzdžiui, padažo ar gėrimo, siūlome nuolaidos kodą kelionėms su „Bolt“ arba kompensaciją kitam maisto užsakymui. Tam tikrais atvejais, susitarus su restoranu, iš kurio buvo užsakytas maistas, organizuojame trūkstamos maisto dalies nemokamą pristatymą“, – aiškino A.Pacevičius.

Jei reikia grąžinti pinigus, įmonės „Bolt“ atstovai teikia užklausą bankui, kuris ją patvirtina ir grąžina pinigus klientui. Anot A.Pacevičiaus, pinigų grąžinimo terminas priklauso nuo banko, kuriuo klientas naudojasi. Įprastai tai užtrunka iki kelių darbo dienų, ilgiausiai – iki poros savaičių.

„Atšaukus užsakymą, žmonės dažnai tikisi, kad pinigai bus grąžinami atskiru pavedimu. Atskiras pavedimas nedaromas – tiesiog panaikinama pinigų rezervacija ir atstatoma suma sąskaitoje“, – situaciją komentavo A.Pacevičius.

Užsakymas gali pasiklysti

„Bolt“ vadovas pasakojo, kad „Bolt Food“ užsakymas gali pasiklysti keliais atvejais: jei nurodomas netikslus adresas, dėl kažkokios klaidos kurjeris pristato maistą į neteisingą vietą arba, kai klientas nepasiekiamas: jo nėra nurodytu pristatymo adresu bei jis neatsiliepia į kurjerio skambučius.

Tais atvejais, jei kliento nėra pristatymo vietoje ir su juo kurjeriui nepavyksta susisiekti ilgiau nei 10 minučių, užsakymas baigiamas ir klientui pinigai nėra grąžinami, kadangi maistas buvo pagamintas, o kurjeris savo darbą įvykdė.

Kaip nurodė A.Pacevičius, jeigu klientas kurjeriui asmeniškai nurodo kitą adresą, kuris yra toliau nei kilometras lyginant su programėlėje nurodyti adresu, o su kurjeriu nepavyksta susitarti dėl pristatymo į kitą vietą, užsakymas taip pat gali būti užbaigiamas, o pinigai negrąžinami.

Prašyti pateikti įrodymus

Pinigų grąžinimo už negautas paslaugas laukiantiems klientams, „Swedbank“ komunikacijos vadovas Ernestas Ramonas rekomendavo pirmiausia atidžiai peržiūrėti turimos sąskaitos išrašą ir įsitikinti, kad lėšos iš jų sąskaitos buvo nurašytos. Dažnai už tokias paslaugas atsiskaitoma kortele. Tokiu atveju pinigai sąskaitoje rezervuojami. Paslaugų teikėjui nesuteikus paslaugos, lėšų rezervacija, priklausomai nuo teikėjo pateikiamos informacijos bankui, panaikinama nedelsiant arba iki 10 dienų laikotarpyje.

„Jei lėšos buvo nurašytos iš sąskaitos, o ne tik rezervuotos, patartume klientui pirmiausiai kreiptis į „Bolt“ prekės ženklo pavadinimą atstovaujantį paslaugų teikėją ir paprašyti pateikti įrodymus, kad jie tikrai atliko lėšų grąžinimo operaciją. Tai atlikus klientui reikėtų kreiptis į mus ir pateikti šį susirašinėjimą su paslaugų teikėju“, – aiškino E.Ramonas.

Jeigu klientas paslaugų teikėjui papildomai nepateikė savo banko sąskaitos, IBAN formato numerio, tai paslaugų teikėjas lėšų grąžinimą vykdyti turėjo panaudodamas kliento jam jau pateiktus mokėjimo kortelės duomenis. Tokiu atveju klientas savo sąskaitos išraše turėtų matyti atliktą operaciją su detalėmis „grąžinimas“ bei savo kortelės numerį.

Neradęs laukiamos sumos grąžinimo sąskaitos išraše, klientas turėtų nedelsti ir kreiptis į „Swedbank“ kaip kortelę išdavusį banką.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.