„Citadele“ banko žinia klientams – paslaugas teiks tik iš anksto užsiregistravusiems

Šalyje augant COVID-19 susirgimo atvejų skaičiui „Citadele“ bankas siekdamas apsaugoti savo klientus ir darbuotojus nuo rugsėjo 7 d. skyriuose aptarnaus tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus.

Klientai banko skyriuose bus aptarnaujami tik būtiniausiais ir skubiais klausimais.<br> A.Srėbalienės nuotr.
Klientai banko skyriuose bus aptarnaujami tik būtiniausiais ir skubiais klausimais.<br> A.Srėbalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 4, 2020, 9:50 AM

Klientai banko skyriuose bus aptarnaujami tik būtiniausiais ir skubiais klausimais, o kitas finansines paslaugas ir konsultacijas, kaip ir iki šiol, bus galima gauti nuotoliniu būdu. Užsiregistruoti konsultacijai banko skyriuje galima darbo dienomis nuo 8.00 iki 19.00 val. telefonu (8 5) 221 9091.

„Pandemijos metu klientų, darbuotojų ir partnerių saugumas mums yra didžiausias prioritetas, todėl siekdami kiek įmanoma sumažinti COVID-19 plitimo riziką paslaugas ir konsultacijas banko skyriuose teiksime tik iš anksto užsiregistravus.

Be to, dėl saugumo klientams taip pat rekomenduojame vengti grynųjų pinigų ir rinktis bekontakčius atsiskaitymo būdus“, – sako „Citadele“ banko Lietuvos filialo vadovas Vaidotas Gurskas.

Anot V. Gursko, dėl pasikeitusios tvarkos didelių nepatogumų klientai patirti neturėtų, nes ir iki šiol daugelį kasdienių bankinių paslaugų dauguma rinkdavosi gauti nuotoliniu būdu – naudodamiesi interneto banku ar mobiliąja programėle.

Naudojantis šiomis priemonėmis galima ne tik saugiai ir patogiai apmokėti sąskaitas, bet ir neišeinant iš namų užpildyti paraišką gauti paskolą ar tapti banko klientu ir užsisakyti mokėjimo kortelę. Paraiškos teikimo procesas užtrunka vos 5–7 minutes, o užsakyta kortelė į namus nemokamai pristatoma paštu.

Naudodamiesi mobiliąja programėle klientai taip pat gali valdyti įvairius savo kortelės saugumo parametrus – pavyzdžiui, užblokuoti ir atblokuoti kortelę arba kreiptis dėl naujos „X smart“ kortelės išdavimo.

Be to, mobilioji programėlė suteikia galimybę per kelias sekundes pakeisti savo kortelės PIN kodą.

Norint gauti bankines konsultacijas į banko skyrių vykti taip pat nebūtina. Nuotolinio „Citadele“ padalinio darbuotojai užtikrina, kad klientai turėtų galimybę susisiekti 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę.

Atsakymus į visus rūpimus su bankininkyste susijusius klausimus galima gauti naudojantis internetine bankininkyste ar pokalbių funkcija mobiliojoje banko programėlėje, naudojantis pokalbių programėlėmis „Facebook Messenger“, „Viber“ ir „WhatsApp“, taip pat susisiekus el. pašto adresu info@citadele.lt.

Pasikeitus klientų aptarnavimo tvarkai „Citadele“ banko skyrių darbo laikas išliks toks pat.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.