„Paysera“ atnaujino paslaugų teikimą

„Paysera LT“ ketvirtadienį popiet atnaujino visų paslaugų teikimą verslo ir privatiems klientams. Buvusius sutrikimus informacinėje sistemoje elektroninių pinigų įstaiga išsprendė.

Nuotr. iš LR archyvo
Nuotr. iš LR archyvo
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 12, 2020, 10:55 AM, atnaujinta Nov 12, 2020, 3:21 PM

Atkūrusi sistemų veiklą „Paysera LT“ paslaugas internetu ir išmaniojoje programėlėje teikia įprastai, praneša bendrovė.

„Atsiprašome visų klientų ir e. parduotuvių pirkėjų už galėjusius kilti nepatogumus. Skiriame daug dėmesio ir investuojame į technologiškai pažangius sprendimus, kurie sumažins panašių sutrikimų tikimybę ateityje“, – pranešime cituojamas „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas.

Jis pridūrė, kad momentiniai pervedimai eurais per SEPA Instant sistemą, planuojama, pradės veikti iki 16 val., todėl pervedimai eurais šiuo metu keliauja per kitą – SEPA – sistemą (kaip nemomentiniai pervedimai).

Ketvirtadienį priešpiet sutrikus „Paysera“ informacinių sistemų veiklai, „Paysera“ verslo klientai laikinai negalėjo priimti apmokėjimų už pirkinius internete, o pirkėjai atsiskaityti už pirkinius e. parduotuvėse per „Paysera“ apmokėjimų platformą, primena ELTA.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.