Kaunietės vargai dėl valykloje palikto 1500 eurų kainavusio palto: atėjo šalčiai, bet jo dėvėti negali

Kaunietė Jurgita V. prieš pusantro mėnesio drabužių valykloje paliko prabangų Italijos gamintojo „Moncler“ paltą ir lig šiol negali jo atgauti dėl labai neįprastos priežasties – lūžusios diržo sagties. 

 Kaunietei kilo rimtų rūpesčių dėl palto sagires. <br> Nuotr. iš asmeninio archyvo.
 Kaunietei kilo rimtų rūpesčių dėl palto sagires. <br> Nuotr. iš asmeninio archyvo.
 Kaunietei kilo rimtų rūpesčių dėl palto sagires. <br> Nuotr. iš asmeninio archyvo.
 Kaunietei kilo rimtų rūpesčių dėl palto sagires. <br> Nuotr. iš asmeninio archyvo.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 15, 2021, 8:38 AM

Internetu už 1500 eurų pirktą paltą moteris praėjusių metų lapkričio 29-ąją patikėjo Kaune, Savanorių prospekte įsikūrusiai drabužių valyklai „Paulini“. Šviesų drabužį reikėjo šiek tiek išvalyti, paslauga kainavo 12,7 euro.  

Kaunietė laukė tris savaites, tačiau apie paltą negavo jokių žinių. Užsukusi į valyklą ji sužinojo, kad drabužio dar neatgaus, nes lūžo diržo sagtis

„Paulini“ darbuotojai negalėjo atsakyti, kada pavyks nupirkti naują aksesuarą. Kaunietė vėliau dar kelis kartus mėgino tai išsiaiškinti, tačiau jokių konkrečių pažadų esą neišgirdo.

Dar labiau ji nustebo, kai telefonu paskambinusi bendrovės darbuotoja prašė pateikti palto pirkimo dokumentus. 

„Ateina šalčiai ir man dabar reikalingas paltas. Vasarą jo tikrai nereikės“, – svarstė Jurgita V. 

Bendrovės „Paulini“ direktorius Paulius Slavinskas patvirtino, kad grąžinti palto klientei nėra galimybių dėl lūžusios diržo sagties. 

„Tai mūsų problema ir mes ją išspręsime“, – kalbėjo P.Slavinskas. 

Bendrovės darbuotojai susisiekė su gamintoju ir paprašė atsiųsti naują sagtį arba visą diržą. Gamintojas prašė pateikti dokumentus dėl gaminio autentiškumo, todėl dėl jų teko kreiptis į klientę. 

„Tenka ieškoti specifinio aksesuaro, kurio negalime nupirkti artimiausiame prekybos centre“, – kalbėjo P.Slavinskas. 

Vadovas prisiminė atvejį, kai teko pirkti apie 2000 eurų kainavusio „Burberry“ lietpalčio diržo sagtį. Nors ji kainavo vos 18 eurų, procedūra užtruko 4 mėnesius. 

„Nupirksime reikiamą detalę ir visiškai nesvarbu, kiek ji kainuos, tačiau niekaip negalime daryti įtakos pristatymo terminams“, – kalbėjo „Paulini“ vadovas P.Slavinskas. 

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.