Netrukus SEB banko atstovai pranešė, kad jų klientai gali naudotis paslaugomis jau be trikdžių.
Apie 18 val. 30 min. „Luminor“ banko partneris „Worldline“ informavo, kad šiandien kilę sutrikimai buvo pašalinti. Visos banko mokėjimo kortelių ir bankomatų paslaugos vėl yra pasiekiamos.
„Čia ne mūsų sutrikimas, o mūsų partnerio „Worldline“. Dėl jų pusėje esančių trikdžių gali kilti sutrikimai, nepavykti atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat gali neveikti kai kurie bankomatai ir mokėjimo terminalai“, – portalui lrytas.lt anksčiau sakė banko atstovė žiniasklaidai Indrė Baltrušaitienė.
Pasak jos, šie sutrikimai buvo pastebimi ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje.
„IT specialistai daro viską, verčiasi per galvą“, – anksčiau tikino I.Batrušaitienė. Kol techniniai trikdžiai bus išspręsti, rekomenduojama naudotis kitais netoliese esančiais bankomatais.
Šio banko paslaugomis Lietuvoje naudojosi apie 535 tūkst. klientų.
„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse. 60 proc. banko akcijų valdo JAV investicijų bendrove „Blackstone“.
Sutrikimus fiksuoja ir SEB
SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė portalą lrytas.lt informavo, jog jų banko klientai taip pat gali susidurti su tam tikrais sunkumais.
„Sutriko sistema ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Šie sutrikimai fiksuojami mūsų partnerių. Didžioji dalis veikia ir daugumoje vietų tikrai pavyks atsiskaityti kortelėmis. Veikia ir mūsų bankomatai. Tad atsiprašome savo klientų ir stengiamės kuo operatyviau pašalinti techninius trukdžius“, – teigė ji, patikslinusi, kad tik dalis SEB klientų gali susidurti su trikdžiais.
„Swedbank“ atstovai portalą lrytas.lt patikino, jog šiuo metu jų sistemos veikia ir jokių gedimų neužfiksuota.