Norėdami atsiskaityti kortelėmis „Swedbank“ klientai susidūrė su keblumais

Banko „Swedbank“ klientai lapkričio 1-ąją, pirmadienį, ne visuomet galėjo atsiskaityti banko kortelėmis ar atlikti pavedimą.

Bankas aiškinasi, kodėl kilo nesklandumai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Bankas aiškinasi, kodėl kilo nesklandumai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Bankas aiškinasi, kodėl kilo nesklandumai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Bankas aiškinasi, kodėl kilo nesklandumai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 1, 2021, 12:34 PM, atnaujinta Nov 1, 2021, 2:51 PM

Kaip portalui lrytas.lt nurodė banko atstovas Saulius Abraškevičius, apie pirmadienio vidudienį mokėjimo pavedimai ir atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis vyko lėčiau arba su trikdžiais.

Kokios to priežastys, kol kas neaišku – bankas aiškinasi, kodėl kilo nesklandumai.

Tuo metu socialiniuose tinkluose žmonės rašė, kad atsiskaitymai ne vyko lėčiau, o apskritai buvo negalimi.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.