Žinia gyventojams: sutriko kai kurios SEB banko paslaugos, pinigai pasiekia ne visus

Ketvirtadienį neveikia kai kurios SEB banko paslaugos.

Ketvirtadienį neveikia kai kurios SEB banko paslaugos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Ketvirtadienį neveikia kai kurios SEB banko paslaugos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Ketvirtadienį neveikia kai kurios SEB banko paslaugos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Ketvirtadienį neveikia kai kurios SEB banko paslaugos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 4, 2021, 3:34 PM, atnaujinta Nov 4, 2021, 3:35 PM

„Mamai padariau pavedimą ryte, apie 9 val. Dar iki šiol negavo pinigų. Paskambinus į banką patvirtino, kad yra sutrikimų, bet žmonių apie tai neinformuoja. Mama nuėjo apsipirkti ir prie kasų liko kvailio vietoje“, – popietę portalui lrytas.lt rašė skaitytojas Andrejus.

SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daškevičienė nurodė, kad dėl techninių priežasčių dalis mokėjimų, kuriuos banko klientai šiandien atliko per mobiliąją programėlę ar atsiskaitydami už prekes ar paslaugas internetu, kol kas nepasiekė gavėjų kituose bankuose.

„Dedame pastangas, kad kuo greičiau išspręstume šią situaciją. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimai SEB banko viduje ir atliekami SEB interneto banke į SEB ir kitus bankus vykdomi kaip įprastai“, – nurodė I.Dauguvietytė-Daškevičienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.