Norėjęs naujų baldų liko it musę kandęs: nejau teks rinkti detales, kol surinksiu visą komplektą?

Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs. Baldų detalių parduotuvėje nesulaukia jau kelis mėnesius, o per tą laiką buvo įvestas ir naujas užsakymo paruošimo mokestis, tad teks pakloti daugiau pinigų. IKEA atstovė patvirtino, kad toks mokestis egzistuoja, o neradus reikiamų baldų detalių visada galima rinktis iš alternatyvų.

Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs.<br>D.Umbraso nuotr.
Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs.<br>D.Umbraso nuotr.
Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs.<br>V.Balkūno nuotr.
Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs.<br>V.Balkūno nuotr.
Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs.<br>L.Garbačausko asociatyvi nuotr.
Norėjęs atsinaujinti namų interjerą klaipėdietis liko nieko nepešęs.<br>L.Garbačausko asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 2, 2022, 11:24 AM

Klaipėdietis Valdas portalui lrytas.lt sakė prieš daugiau nei tris mėnesius nusprendęs viename iš kambarių pakeisti baldus ir pastatyti naują baltą komodą bei spintą. Patikusius baldus jis rado IKEA internetiniame puslapyje, tačiau užsisakyti pavyko ne viską, pasirodo, nėra reikiamų detalių.

Vis dėlto komodą jis užsisakė, jai trūko tik vienų durelių. Parduotuvės konsultantai patikino, kad šių sulauks per mėnesį. Tačiau praėjo jau daugiau nei trys mėnesiai, o durelių vis dar nematyti.

Spintos taip pat Valdas dar neturi. Tąkart pamatęs, kad nei spintos rėmo, nei durų nėra, o konsultantams pasiūlius užsisakyti bent tas detales, kurias prekyboje rasti galima, kaip lentynas ar rankenas, vyriškis pyktelėjo.

„Tai dabar taip pusę metų ir rinksiu detales, kol surinksiu visą komplektą? Tai ką, man namie kažkokį sandėlį pasidaryti, kad galėčiau kaupti visas detales?“ – kėlė klausimą jis.

IKEA Korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė patikino, jog šiuo metu pasaulyje dėl pandeminės situacijos produktų tiekimas vis dar yra sutrikęs. Tačiau, anot jos, IKEA specialistai pirkėjui neradus konkrečios prekės stengiasi pasiūlyti panašių alternatyvų.

„Savo ruožtu tiek pasauliniu mastu, tiek mūsų šalyje IKEA imasi veiksmų, siekiant užtikrinti kiek įmanoma efektyvesnį prekių tiekimą. Pavyzdžiui, globaliu mastu IKEA užsakinėja papildomus konteinerinius laivus, Lietuvoje taip pat siekiame užtikrinti kiek įmanoma efektyvesnį tiekimo grandinės, prekių užsakymo bei likučių valdymą“, – portalui lrytas.lt teigė R.Dantė.

Vyriškį taip pat papiktino atsiradęs naujas užsakymo paruošimo mokestis.

„Tai jei dabar atsiras 3 vyriai, aš už tuos vyrius sumokėsiu 5 eurus ir dar 4 eurus už paruošimą. Ir dar pats turėsiu nuvažiuoti juos pasiimti ir grįžti namo. Paskui prekyboje atsiras rankenėlės, vėl jas turėsiu nusipirkti, sumokėti tą mokestį, nuvažiuoti pasiimti ir grįžti. Tiems mokesčiams paliksiu daugiau pinigų nei už spintą“, – kalbėjo Valdas.

R.Dantė patvirtino, kad toks mokestis iš tiesų yra. Jis – visai naujas, įvestas šių metų spalį, siekiant efektyviau administruoti elektroninės prekybos operacijas ir kaštus. Dabar pirkėjai turi sumokėti 3,99 eurus už užsakymo paruošimą, kai užsakymo vertė nesiekia 100 eurų.

Mokestis taikomas užsakymams, pateiktiems e. parduotuvėje arba prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose, taip pat užsisakius pristatymą į namus bei mažų užsakymų pristatymą (iki 30 kg). Užsakymams, kurių vertė didesnė nei 100 eurų, mokestis netaikomas“, – išvardijo R.Dantė.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.