Lietuvos paštas toliau gadina nervus: dingsta siuntos, vėluoja prenumeruojami laikraščiai

Panevėžietė Aldona prenumeruoja žurnalą ir laikraštį. Žurnalą atneša kartą per mėnesį, o laikraštį turėtų pristatyti kiekvieną penktadienį. Moteris nustebo, kuomet nuo spalio mėnesio ji ėmė skaitinius gauti nebe rytais, kaip būdavo įprasta, o 12 valandą ar net vėliau.

Klientai turi priekaištų Lietuvos paštui. <br>I.Danieliūtės nuotr.
Klientai turi priekaištų Lietuvos paštui. <br>I.Danieliūtės nuotr.
Klientai turi priekaištų Lietuvos paštui. <br>G.Bitvinsko nuotr.
Klientai turi priekaištų Lietuvos paštui. <br>G.Bitvinsko nuotr.
Klientai turi priekaištų Lietuvos paštui. <br>G.Bitvinsko nuotr.
Klientai turi priekaištų Lietuvos paštui. <br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Samanta Ilonytė, www.jp.lt

Jan 23, 2022, 9:45 AM

„Būdavo smagu gavus leidinį perversti jį prie puodelio kavos. Na, o dabar iš pašto dėžutės pasiimu tik vakarais, grįžusi iš darbo arba vidury dienos. Truputį keista. Man labiau patiktų, jei ir vėl atneštų rytais“, – teigė ji.

Lietuvos pašto atstovė Monika Pulokė komentavo, jog laiškininkai prenumeratą gavėjams visuomet stengiasi pristatyti tą pačią darbo dieną, kai laikraštis gaunamas pašte.

„Svarbu pastebėti, kad pristatymo laikas priklauso nuo daugelio aplinkybių – tą dieną pristatomos korespondencijos bei siuntų kiekių, ar nėra išmokų mokėjimo laikotarpis – joms teikiame pirmenybę, gyvenant pandemijos laikotarpiu reikšmingas rodiklis ir laiškininkų sveikata, taip pat oro sąlygos. Atsižvelgiant į tai, galimi nežymūs pristatymo laiko svyravimai, tačiau galime patikinti, kad laiškininkai visuomet stengiasi prenumeratą pristatyti kuo greičiau“, – sakė ji.

Panevėžio rajono gyventoja Kristina taip pat piktinosi Lietuvos pašto darbu. „Mano prenumeruojamas laikraštis prekyboje pasirodo penktadieniais. Tuo tarpu man paštininkė jį atneša tik šeštadieniais, kai išleidžiamas ir dar kitas mano prenumeruojamas laikraštis. Norėčiau gauti ne abu iškart, o tuomet, kada priklauso – penktadienį ir šeštadienį, nes aš moku pinigus už prenumeratą, o redakcijos taip pat moka už pristatymą laiku“, – kalbėjo Kristina.

M.Pulokės teigimu, laiškininkai į apylinkes paprastai išvažiuoja ryte, tačiau išvažiavimo laikas taip pat priklauso nuo tą dieną reikiamų pristatyti korespondencijos, prenumeratos bei siuntų kiekių. „Kiekvieną kartą prieš išvykdami į apylinkę laiškininkai susidėlioja kelionės maršrutą, jeigu tą dieną gavėjų yra daugiau, tiek pasiruošimas kelionei, tiek pati kelionė užtrunka ilgiau. Dažniausiai tokios dienos pasitaiko išmokų bei sąskaitų mokėjimo laikotarpiu.“

„Minima ponios Kristinos situacija – įdomi. Negaliu pakomentuoti konkrečiai šios situacijos, nes nežinau detalių – kokiu adresu laikraštis pristatomas, bet esu linkusi manyti, kad, kaip minėjau, tai pavienis atvejis, kurį nulėmė viena iš galimų priežasčių – galbūt tai buvo išmokų mokėjimo laikotarpis, galbūt darbuotojo liga“, – tikino pašto atstovė.

Dingusi siunta – retenybė

Panevėžietė Milita susidūrė su dar kita problema – dingusia siunta. „Turėjau gauti siuntinį iš Ispanijos. Siuntinys išsiųstas birželio mėnesį. Jau liepą, siuntos sekimo sistemoje mačiau, kad siunta Vilniaus terminale. Laukiau, bet nieko nesulaukiau. Susisiekiau su Lietuvos paštu. Jie pareiškė, kad siunta bus ieškoma. Ieškojo ilgai. Kas savaitę jiems rašiau, klausiau, ar yra žinių. Nieko… Galiausiai rugsėjo mėnesį gavau laišką, kad siunta paskelbta dingusia ir jos jau nebegausiu“, – aiškino Milita.

„Per Lietuvos paštą kasdien keliauja dešimtys tūkstančių siuntų. Pasitaiko pavienių atvejų, kai siuntos dingsta ar yra apgadinamos. Remiantis statistika, nuo bendro siuntų kiekio tokių pagrįstų atvejų pernai vidutiniškai buvo vos dėl 0,009 proc. siuntų.

Visuomet į tokius atvejus žiūrime labai atsakingai. Dingus siuntai žalą atlyginame pagal Lietuvos pašto veiklą reglamentuojančius įstatymus. Klientus, kuriems kyla klausimų, kviečiame kreiptis į mūsų konsultantus. Tai galima padaryti skambinant bendruoju tel. 1842, taip pat galima parašyti el. laišką ar „Facebook“ žinutę“, – komentavo M.Pulokė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.