„Smart-ID“ veikimas visiškai atstatytas 11 val. 15 min., mobiliojo elektroninio parašo – 11 val. 35 min.
„Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas yra atkurtas. Paslaugos veikia visiškai stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sakė paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.
„Po Smart-ID autentifikacijos esu sugrąžinamas į pirminį „Swedbank“ puslapį ir vėl prašomas suvesti duomenis“, – sakė vyriškis.
Banko „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalui lrytas.lt patikino, kad interneto banko paslaugos turėtų veikti, tik galbūt kiek lėčiau. Gali būti, jog iš pirmo karto prisijungti nepavyks.
Anot jo, tai neturėtų ilgai užtrukti, galbūt šiuo metu prie interneto banko bando prisijungti didesnis skaičius klientų, todėl ir atsirado trukdžių.
Tačiau vyriškis tikino jau valandą negalintis visiškai prisijungti nei prie banko, nei e-sveikatos. „Negaliu gauti paslaugų“, – teigė jis.