Buvo sutrikęs „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas

Ketvirtadienį 10 val. 15 min. sutriko „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas Lietuvoje. Dėl to kilo sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, mobilusis elektroninis parašas ar kitos susijusios paslaugos.

Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.<br>G.Bitvinsko asociatyvi nuotrauka
Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.<br>G.Bitvinsko asociatyvi nuotrauka
Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.<br>V.Skaraičio nuotr.
Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.<br>V.Skaraičio nuotr.
Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 10, 2022, 11:12 AM, atnaujinta Feb 10, 2022, 12:43 PM

„Smart-ID“ veikimas visiškai atstatytas 11 val. 15 min., mobiliojo elektroninio parašo – 11 val. 35 min.

„Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas yra atkurtas. Paslaugos veikia visiškai stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sakė paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Apie 10 val. 30 min. į portalą lrytas.lt kreipęsis skaitytojas pareiškė, kad jam nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko.

„Po Smart-ID autentifikacijos esu sugrąžinamas į pirminį „Swedbank“ puslapį ir vėl prašomas suvesti duomenis“, – sakė vyriškis.

Banko „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalui lrytas.lt patikino, kad interneto banko paslaugos turėtų veikti, tik galbūt kiek lėčiau. Gali būti, jog iš pirmo karto prisijungti nepavyks.

Anot jo, tai neturėtų ilgai užtrukti, galbūt šiuo metu prie interneto banko bando prisijungti didesnis skaičius klientų, todėl ir atsirado trukdžių.

Tačiau vyriškis tikino jau valandą negalintis visiškai prisijungti nei prie banko, nei e-sveikatos. „Negaliu gauti paslaugų“, – teigė jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.