Vasario 16-osios išvakarėse iš parduotuvių graibsto tautinę atributiką – netikėtai išsiskyrė vienos prekės pardavimai

Artėjant vasario 16-ajai, stipriai išaugo tautinės simbolikos pardavimai. Graibstomos ne tik vėliavos, didelio populiarumo sulaukė net tušinukai.

Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>T.Bauro nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>T.Bauro nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>V.Skaraičio nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>V.Skaraičio nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vasario 16-osios išvakarėse graibsto tautinę atributiką.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 15, 2022, 3:21 PM

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos specialistė Gintarė Kitovė portalui lrytas.lt sakė, jog šiais metais pastebimas išaugęs susidomėjimas valstybės vėliavomis – jų pardavimai, palyginti su pernai metais, padvigubėjo.

Taip pat populiarios tautiniais simboliais paženklintos prekės yra rašikliai su Vyčio simboliu, tekstiliniai maišeliai su tautiniais motyvais, vėliavos spalvomis paženklinti raktų pakabukai ir panašūs tautinės simbolikos suvenyrai.

„Matome, kad gyventojai linkę įsigyti ne tik simbolinę, bet ir praktinę funkciją turinčių tautine simbolika paženklintų prekių. Tautiniais suvenyrais pirkėjai apsirūpina ne tik prieš Vasario 16-ąją, bet ir prieš kitas valstybines šventes“, – sakė tinklo atstovė.

Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė taip pat patvirtino, kad prieš valstybinę šventę auga įvairios simbolikos pardavimai – ne tik Lietuvos vėliavos, bet ir nacionalinių spalvų šalikai, ženkliukai su Lietuvos vėliava, netgi šiai temai tinkantys plaukų aksesuarai.

Didžiausio simbolikos pirkėjų antplūdžio tikimasi šventės išvakarėse.

Tuo metu „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pastebi, kad šiuo metu populiariausias pirkėjų pasirinkimas yra popierinės ir automobilinės vėliavėlės.

„Nors šiemet vėliavų pardavimai yra apie 20 proc. mažesni nei pernai, tačiau jos yra ta prekė, kurią kartą įsigijus galima naudoti ne vienerius metus. Šį vasarį pirkėjai daugiau perka įvairių suvenyrų, pavyzdžiui, raktų pakabukų – palyginti su pernai, jų nupirkta 13 proc. daugiau. Tušinukų su atributika pardavimai išaugo daugiau nei 60 proc.“ – vardijo ji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.