Ne visi klientai gali prisijungti prie „Swedbank“: paaiškino, kas nutiko

Trečiadienį kai kuriems sutriko banko „Swedbank“ veikla, praneša portalo lrytas.lt skaitytojai. Norint atlikti pavedimą kai kuriems klientams rodoma žinutė: „Šiuo metu paslauga negalima. Bandykite vėliau dar kartą.“

Sutriko „Swedbank“ veikla.<br>Lrytas.lt fotomontažas
Sutriko „Swedbank“ veikla.<br>Lrytas.lt fotomontažas
„Swedbank“.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Swedbank“.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 13, 2022, 12:05 PM, atnaujinta Jul 13, 2022, 12:33 PM

„Jokių duomenų apie sutrikimus neturime – ir išmanioji programėlė, ir interneto bankas veikia be trikdžių.

Tačiau dėl kilusių, pavyzdžiui, ryšio problemų pavieniams klientams gali būti sudėtinga prisijungti prie banko paslaugų. Visgi tai nėra masinis sutrikimas“, – portalui lrytas.lt sakė „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.