„Bitė Lietuva“ nuo lapkričio brangins paslaugas, konkurentai – kol kas ne

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ nuo lapkričio savo klientams didins įkainius už paslaugas – apie tai ji pranešė vartotojams. Tuo metu konkurentės „Telia“ Ir „Tele2“ kol kas to daryti neketina.

Bendrovė nurodo, kad tą priversta padaryti dėl didžiulės infliacijos ir elektros kainų šuolio, kuris „sparčiai kelia kaštus“.<br>T.Bauro nuotr.
Bendrovė nurodo, kad tą priversta padaryti dėl didžiulės infliacijos ir elektros kainų šuolio, kuris „sparčiai kelia kaštus“.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 22, 2022, 4:38 PM, atnaujinta Sep 22, 2022, 4:43 PM

„Jei naudojatės balso ar mobiliojo interneto paslaugomis, paslaugų plano kaina keisis po 1,47 euro. Jei naudojatės daiktų interneto (išmanių laikrodžių ir kt.) – paslaugų kaina keisis po 0,57 euro“, – rašoma „Bitės“ laiške klientams, kurį gavo naujienų agentūra BNS.

Bendrovė nurodo, kad tą priversta padaryti dėl didžiulės infliacijos ir elektros kainų šuolio, kuris „sparčiai kelia kaštus“.

„Bitė Lietuva“ kol kas į BNS užklausą neatsakė.

„Tele2“ atstovė ryšiams su visuomene Asta Buitkutė sakė, kad jos atstovaujama įmonė, kaip ir visa rinka, jaučia energijos kainų kilimą ir infliaciją, tačiau kol kas paslaugų kainų nedidina.

„Vertiname situaciją, skaičiuojame, ieškome geriausio sprendimo“, – BNS sakė „Tele2“ atstovė.

A.Buitkutė pabrėžė, kad rekordiškai pabrangusi elektra mobiliojo ryšio operatoriams yra esminis išteklius, be kurio ji negalėtų teikti paslaugų klientams.

„Elektra būtina viso mobiliojo ryšio tinklo veikimui, o šiuo metu sąnaudos už ją yra pasiekusios iki šiol neregėtas aukštumas“, – sakė „Tele2“ atstovė.

Konkurentei antrina ir „Telia Lietuva“ atstovas Audrius Stasiulaitis, kuris sako, kad dešimtimis kartų per metus pabrangusi elektros kaina daro milžinišką įtaką visam informacinių ir ryšio technologijų verslui, tačiau dėl konkurencijos įmonė kol kas nekelia įkainių.

„Išlaidos elektrai sudaro vieną didžiausių „Telia“ tiesioginių sąnaudų dalį, tačiau esame labai konkurencingos, griežtai reguliuojamos ir dinamiškos rinkos dalis, kuri didelės infliacijos ir energijos kainų spaudimą sprendžia atsižvelgdama į labai kompleksiškų dalių sumą“, – BNS sakė „Telia Lietuva“ atstovas.

Jis nenorėjo prognozuoti ateities kainos pokyčių.

„Dabartinio globalaus neužtikrintumo laiku tą daryti būtų tikrai sunku. Tačiau bet kokiu atveju „Telia“ savo kainodarą visų pirma grindžia klientams suteikiama verte“, – sakė A.Stasiulaitis.

Ryšių reguliavimo tarnybos teigimu, įstatymai nedraudžia bendrovėms keisti ir jau galiojančių sutarčių, jei klientai bent prieš mėnesį yra apie tai informuojami.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.