Vėžlys būtų apsisukęs greičiau: laiškas Lietuvoje keliavo daugiau nei keturis mėnesius

Šiaulių rajone gyvenančiam 67 metų Eimučiui A. akcinė bendrovė „Lietuvos paštas“ pateikė staigmeną – netikėtai jam priminė pavasario atostogas Ispanijoje.

 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
 Šį gegužės mėnesį sau iš Maljorkos siųstą atvirlaiškį Šiaulių rajono gyventojas gavo tik spalį.<br> R.Vitkaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Oct 13, 2022, 4:40 PM

Maudynes jūroje ir kurorto karštį šiam vyrui priminė gegužės mėnesį iš Maljorkos sau pačiam išsiųstas atvirlaiškis, kuris Šiaulių rajono gyventoją pasiekė žvarbią spalio mėnesio dieną.

Pasiuntė sau atvirlaiškį

„Stengiuosi per metus išvykti bent į vieną kelionę. Šiemet pavasarį pasitaikė progą nuvykti į Maljorką. Ten susiruošėme gegužės mėnesį.

Maljorkoje praleidome gal dešimt dienų. Patiko ir gamta, ir jūra, ir maistas, ir vietinės įžymybės.

Ypač didelį įspūdį paliko Maljorkos akvaparkas, kurio kolekcija išties gausi. Aplankęs akvaparką nusipirkau jame atvirlaiškį ir užrašęs savo adresą pasiunčiau paštu.

Taip darau per kiekvieną kelionę, nes gavus atvirlaiškį būna malonu prisiminti kelionėje praleistą laiką.

Pasiuntęs atvirlaiškį iš Maljorkos nemaniau, kad jo teks laukti tiek ilgai“, – portalui lrytas.lt sakė Eimutis A.

Pasak vyro, atvirlaiškius siuntėsi ir kartu su juo keliavę draugai. Juos gavo vos sugrįžę namo.

Vėžlys būtų atnešęs greičiau

„Aš atvirlaiškio negavau. Pananiau, kad jį galbūt kažkas pasisavino, nes patiko 3D atvaizdas atvirtutėje, o gal kam „prireikė“ ispaniško pašto ženklo.

Tikrai nebesitikėjau jo gauti. Iš štai praėjusią savaitę atidaręs savo pašto dėžutę radau savo atvirlaiškį.

Pasidarė įdomu, kodėl jis tiek laiko pas mane keliavo.

Pagal atvirlaiškyje rastą „Lietuvos pašto“ spaudą supratau, kad Ispanijos paštininkai dėl šio vėlavimo nekalti – atvirlaiškis iš Ispanijos į Lietuvą atkeliavo per kelias dienas.

„Lietuvos pašto“ spaudas bylojo, kad atvirlaiškis Lietuvą pasiekė gegužės 29 dieną.

Kodėl jis iš Vilniaus į Šiaulių rajoną keliavo daugiau nei keturis mėnesius, aš nesiaiškinau – žinau, kad net vėžlys jį man būtų pristatęs greičiau, nei paštas.

Gavus atvirlaiškį net nesuėmė pyktis. Tapo juokinga ir graudu dėl tokio mūsų paštininkų darbo. Na – gal šiek tiek pikta tik dėl to, kad „Lietuvos paštas“ reklamuojasi kaip gerai dirbanti bendrovė, o va krečia tokias šunybes“, – portalui lrytas.lt sakė Eimutis A.

Paštininkas į planšetę įrašė ne tą adresą

Paklausus, kodėl iš Ispanijos siųstas ir Lietuvą per kelias dienas pasiekęs atvirlaiškis iki Šiaulių rajone gyvenančio adresato keliavo daugiau nei keturis mėnesius, AB „Lietuvos paštas“ Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas sakė, kad įsivėlė techninė klaida.

„Labai apgailestaujame dėl šios susiklosčiusios situacijos ir norėtume atsiprašyti kliento už sukeltą nepatogumą.

Tokį atvirlaiškio vėlavimą lėmė neteisingai suvestas adresas laiškus išnešiojančio paštininko planšetėje – vietoje Šiaulių rajono buvo nurodytas Šiaulių miestas.

Ši įsivėlusi klaida buvo pastebėta tik rugsėjo pabaigoje grąžinus atvirlaiškį saugojimui atgal į Vilniaus logistikos centrą, kaip nepristatytą siuntą.

Spalio 4 dieną pakeitus adresą sistemoje ir kaip gavėjo gyvenvietę nurodžius Šiaulių rajone esančią gyvenvietę, laiškas jau kitą dieną pavėluotai pasiekė adresatą“, – paaiškino L.Zadarackas.

Tokių atvejai – pavieniai

Pasak AB „Lietuvos paštas“ Komunikacijos projektų vadovo, bendrovė deda dideles pastangas siekdama klientams užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas ir aptarnavimą.

„Norime patikinti, kad tokie atvejai tikrai yra pavieniai“, – sakė L.Zadarackas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.