Per „Vienišių dienos“ akcijas kinai įsigijo prekių už milijardus juanių

Per vadinamosios „Vienišių dienos“ akcijas Kinijos gyventojai šiais metais vėl išleido milijardines sumas. Tokių interneto platformų, kaip „Alibaba“ ir „JD.com“ apyvarta nuo ketvirtadienio vakaro 22.00 val. iki 14.00 val. penktadienio popietę siekė 262 mlrd. juanių (beveik 36 mlrd. eurų), skelbia įmonės „Syntun“ analitikai.

 Per „Vienišių dienos“ akcijas kinai įsigijo prekių už milijardus juanių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Per „Vienišių dienos“ akcijas kinai įsigijo prekių už milijardus juanių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2022-11-11 22:31

Dėmesys didžiausiam nuolaidų vakarui prekyboje šiemet buvo daug mažesnis. Nepaisant to, parduotų prekių vertė pirmą kartą nuo spalio pabaigos gali viršyti trilijoną juanių, sakė Xiaofengas Wangas, rinkos tyrimo bendrovės „Forrester“ vyriausiasis analitikas. „Vienišių dieną“ 2009 metais inicijavo „Alibaba“. Bendrovė rėmėsi JAV populiariu vadinamuoju „Juoduoju penktadieniu“.

Dabar ši pagal apyvartą smarkiai lenkia „penktadienį“. „Vienišių diena“ kasmet vyksta lapkričio 11 dieną. Tačiau nuolaidų akcijos dažnai prasideda jau spalio gale.

Specialiais pasiūlymais daugeliui poros neturinčių kinų norima praskaidrinti vienatvę – būtent tokia buvo pirminė idėjos žinutė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.