Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla, stringa ir „Luminor“

Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla.

Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla.<br>Lrytas.lt koliažas.
Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla.<br>Lrytas.lt koliažas.
Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 9, 2022, 12:47 PM, atnaujinta Dec 9, 2022, 5:48 PM

Apie 12 val. 30 min. portalo lrytas.lt skaitytojai pastebėjo, kad „Swedbank“ interneto bankas neveikia, interneto puslapis neatsidaro.

Tai jie pastebėjo bandę internetu nusipirkti autobuso bilietus, tačiau to padaryti nepavyko.

„Swedbank“ feisbuke pranešė, kad trukdžiai jungiantis prie interneto banko užfiksuoti, klientus jie ragina naudotis išmaniąja banko programėle.

„Dedame visas pastangas kuo grečiau pašalinti nesklandumus ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – rašo bankas.

Lėčiau nei įprastai kai kuriems klientams gali veikti ir „Luminor“ banko interneto bankas bei mobilioji programėlė. Dėl techninių priežasčių kai kurie mokėjimai, inicijuoti gruodžio 9 d., gavėjų sąskaitas pasieks gruodžio 12 d.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.