Stringa „Luminor“ el. bankas

„Luminor“ banko klientai jau nuo gruodžio 29 d. susiduria su stringančiais mokėjimais.

„Luminor“.<br>T.Bauro nuotr.
„Luminor“.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 30, 2022, 11:23 AM, atnaujinta Dec 30, 2022, 11:43 AM

„Ketvirtadienį gavau algą, tačiau kai norėjau pinigus pervesti šeimos nariams, to negalėjau padaryti. Bankas rašė, kad 29 d. inicijuoti mokėjimai bus padaryti vėliausiai 30 d. Tačiau šiandien, tą 30 d., niekaip negaliu prisijungti prie banko programėlės“, – portalui lrytas.lt pasakojo vilnietis Nojus.

Banko internetiniame puslapyje nurodyta, kad šiuo metu gali kilti nesklandumų naudojantis interneto banku ir mobiliąja programėle. „Luminor“ banko Lietuvoje komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė teigė, kad ir programėlė, ir bankas internete veikia lėčiau, tačiau mokėjimų nesklandumų nebeturėtų kilti.

Kada problemos bus išspręstos, pasakyti negalima.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.