„Luminor“ keičia papildomos „Visa Debit“ kortelės mokestį į 1,20 Eur/mėn. Anksčiau kaina siekė 1,00 Eur/mėn.
Keičiama paslaugos „Saugu+“ teikimo mokestis į 0,99 Eur/mėn, anksčiau buvo 0,79 Eur/mėn.
Už neaktyvios sąskaitos administravimą taikys 20,00 Eur/mėn. mokestį. Jis bus taikomas, jei klientas, gavęs atskirą banko prašymą pervesti lėšas iš neaktyvios sąskaitos ir (arba) ją uždaryti iki nurodytos datos, jo neįvykdys.
Nuo liepos 1 d. bus taikomas naujas pristatymo paštu mokestis visoms kortelėms – 2,00 eurai. Mokestis nebus taikomas jaunesniems nei 21 metų klientams, turintiems kortelę, ir klientams, užsisakiusiems Pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugą.
Standartinės pažymos parengimo mokestis bus 15 eurų (anksčiau suma siekė 10 eurų), o nestandartinės pažymos – pagal susitarimą, bet ne mažiau kaip 45 eurai (anksčiau buvo 15 eurų).
Bus didinami ir nebeišduodamų krepšelių įkainiai: „Aktyvaus“ – iki 5,00 Eur/mėn. (anksčiau buvo 3,65 Eur/mėn.), o „Auksinio“ – iki 6,50 Eur/mėn. (anksčiau buvo 5,50 Eur/mėn.).
Išsamiau su „Luminor“ pokyčiais susipažinti galima ČIA.
Pokyčiai įsigalios 2023 m. balandžio 1 d. Jei su pokyčiais nesutinkama, klientas turi teisę nedelsdamas, nemokamai ir be netesybų nutraukti paslaugų teikimo sutartis, kurioms jie turi įtakos. Tai galima atlikti iki 2023 m. balandžio 1 d., informavo „Luminor“.
„Swedbank“ portalui lrytas.lt pareiškė kol kas jokių paslaugų kainų pokyčių neplanuojantis.
O štai Šiaulių bankas patikino, jog įkainiai ir sąlygos peržiūrimi periodiškai, dažniausiai vieną ar du kartus per metus, tad taip bus daroma ir šiemet.
„Peržiūros metu įvertinama klientų elgsena ir jų poreikiai, kaštų struktūra bei paslaugų kainodara. Įkainiams didžiausią poveikį turi paslaugų teikėjų kainos ir pačių paslaugų vystymas pagal klientų poreikius.
Taigi peržiūra vyks tikrai, tačiau kol kas atsakyti ar/koks pokytis bus – dar labai sunku“, – portalui lrytas.lt komentavo Šiaulių banko atstovė Monika Rožytė.
Eglė Dovbyšienė, SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė, portalui lrytas.lt teigė, jog šiuo metu bankas taip pat neplanuoja pokyčių, visgi nurodė, kad paslaugų įkainiai peržiūrimi kartą ar du per metus, atsižvelgiant ir įvertinant klientų poreikius, rinkos situaciją, patiriamas paslaugų teikimo sąnaudas, kurios didėja dėl reguliacinių reikalavimų, taikomų finansų sektoriui, ir nuolatinių investicijų į informacinių sistemų ir skaitmeninių bei savitarnos sprendimų tobulinimą.
„Pernai paslaugų kainyną ir Bendrąsias taisykles atnaujinome rugsėjo 1 d. Peržiūrėdami įkainius atlikome minimalius, klientams reikšmingos įtakos neturėsiančius įkainių pokyčius, kuriuos lėmė išaugę tiekėjų paslaugų teikimo įkainiai“, – komentavo ji.